Gå til innhold

Til dere menn: hvilke meldinger synes du er hyggelig å få fra damen du dater…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Imellom datene deres. Når dere kjenner hverandre litt, møtes for sex, men ikke er sammen. 
Hvilke meldinger setter du pris på som viser at hun tenker på deg og gleder seg til neste treff?

Anonymkode: 5d5c2...63b

Skrevet

Ethvert kompliment fra en kvinne tas imot med ærbødighet, dype bukk, takksigelser og draperes elegant i glass og ramme, så man ikke glemmer å huske det (eventuelt dem) for fremtiden, i den grad man faktisk får noen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Gorgonzola skrev (35 minutter siden):

Ethvert kompliment fra en kvinne tas imot med ærbødighet, dype bukk, takksigelser og draperes elegant i glass og ramme, så man ikke glemmer å huske det (eventuelt dem) for fremtiden, i den grad man faktisk får noen. 

Takk, det er hyggelig å høre! Noen tips til hvordan jeg kan ordlegge meg? Ts

Anonymkode: 5d5c2...63b

AnonymBruker
Skrevet
Gorgonzola skrev (39 minutter siden):

Huffda. Det var patetisk

Anonymkode: a0aa5...8c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

at hun vil kjenne min stive pikk inni seg, feks. alt av frekke meldinger er deilig  å lese

Anonymkode: a9f75...dfa

AnonymBruker
Skrevet

En jeg har datet har satt pris på frekke bilder. Elsker å sende fra dusjen osv. 

Anonymkode: df0ed...8fd

Skrevet

Ikke bare fortell at du liker ham, fortell HVA du liker ved ham. Vær spesifikk og direkte, enten det er ting ved kroppen eller personligheten.

Ikke si «du har fin kropp», si «jeg liker å se at du jobber med de sterke hemdene dine», eller «de muskuløse lårene dine kler sykkelshorts», eller «du får så fine krøller når håret får vokse litt»

Ikke si «du har fin personlighet», men si «det er så fint å se når du hjelper lillesøsteren din, eller «du er så flink til å lære deg nye ting og utfordre deg selv.»

Skjønner du hva jeg mener? Bruk selvsagt kun det du faktisk mener, jeg bare ga enkelte banale eksempler.

• Liker 1
Skrevet

"Væær så snill. Kan jeg få komme til deg. Bind meg fast, ris meg og pul meg!" 

Sånn til eksempel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lyst på deg💗

Anonymkode: 1b314...bd5

• Liker 1
Skrevet

møtes for sex... altså bare en fuckfriend... da er vel mld ikke mye vits... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke noe særlig om komplimenter, for å være helt ærlig. Det som har noe å si for meg, er at hun tar seg tid til å treffes. Ellers er det jo helt vanlige samtaler som er greia, enten det er ansikt til ansikt, over telefon eller over melding. 

Anonymkode: 091fd...e7e

AnonymBruker
Skrevet

Alle positive kommentarer, beskrivelser og handlinger. (Selv om det er hvite løgner).

Oppfordringer til erotiske møter er jo alltids positiv.

Anonymkode: 9d412...09f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...