Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på hvor jeg skulle plassere denne, så håper jeg er på rett sted. Jeg er en svoren iPhone-fan. Så forslag om noe annet er ikke vits i. Jeg har hatt flere iPhoner og alltid vært strålende fornøyd! Med alt fra batteri til kamera osv. for 1,5 år siden kjøpte jeg en iPhone 15 pro og jeg er så misfornøyd at jeg bare vil grine!

ansiktene på bildene ser hovne og oppblåst ut, batterikapasiteten var lavere etter et år enn etter tre år med iPhone 12. den sluker batteri, også når den ligger i ro. Jeg kan skru av alt av apper, legge den på bordet, og en halvtime senere, har det forsvunnet 10-15%. Den tre år gamle tlf min hadde lengre batteritid liksom. Snakker jeg i tlf, er det bare å finne laderen. Fra fullt til 20% på en time. Titt og ofte, så funker den ikke på nett. Verken mobilnett eller wifi  da må jeg restarte dritten før det virker igjen  

jeg savner den gamle iPhone 12. men å kjøpe en såpass gammel tlf ny nå, er ikke aktuelt. Så hva anbefaler dere av iPhone? Hva er erfaringen deres av de ulike typene? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å reklamere på den?

• Liker 2
Skrevet
Sniff76 skrev (2 timer siden):

Har du prøvd å reklamere på den?

I starten tenkte jeg det bare var vanen. Spesielt i forhold til kameraet. Men den har vært lik hele tida. Var innom og snakket med den om det og fikk beskjed om at dette med batteriet var vanlig på iPhone 15 modeller. Så ingen reklamasjon. 

Skrevet
Jadzia skrev (1 time siden):

I starten tenkte jeg det bare var vanen. Spesielt i forhold til kameraet. Men den har vært lik hele tida. Var innom og snakket med den om det og fikk beskjed om at dette med batteriet var vanlig på iPhone 15 modeller. Så ingen reklamasjon. 

Det med at den ikke funker på nett må jo være en feil og kan tas med butikken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har iPhone 16 plus og et strålende fornøyd. Hadde iPhone 13 Pro Max før denne og var like fornøyd med den. Bra batteri

Skrevet

Jeg har hatt iPhone 15 pro i over ett år, og min varer i ca 1,5 døgn før jeg må lade. Og jeg er myye på tlf. Bildene ser bra ut. Er nok noe feil med tlf. din

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må være noe galt med mobilen din, jeg har også iPhone 15 pro kjøpt for snart to år siden og har ingen av problemene du opplever. Må lade når det har gått ca ett og et halvt døgn, kameraet er bra og bildene ser bra ut, kan snakke i telefonen lenge uten at det tappes mye batteri osv. 

Anonymkode: 9a1ea...44e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...