Gå til innhold

Hører det går covid nå. Hva var dine symptomer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vondt i halsen, hodet og nakken, samt ekstremt kvalm. Er det noen med påvist covid nå som kan fortelle om sine symptomer?

Og neida, det er ikke viktig hva slags virus det er, men jeg er nysgjerrig   :)

Anonymkode: 11426...768

AnonymBruker
Skrevet

Mine symptomer var vondt i halsen. Føltes egentlig helt lik en vanlig forkjølelse. Så greit å teste seg om man skal være nærme andre.

Anonymkode: 08d70...6c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk påvist covid under selve pandemien og utenom vanlige forkjølelses/influensa-symptomer som nedsatt allmenntilstand osv så var største symptomet at jeg slet med å puste. Det var rett før jeg ringte legevakten for jeg satt en lørdag kveld i sofaen og måtte bruke all fokus og energi bare på å klare å puste. 

Brukte alt jeg hadde av kunnskap og remedier for å få opp slimet i lungene og da ble det gradvis bedre.

Anonymkode: 83719...616

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det jeg mistenker var covid for en ukes tid siden. Tette bihuler, kvalme, «astmapust» og utmattelse. Ikke feber eller halsvondt. 

Anonymkode: aad12...60c

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig forkjølelse. Hatt det sikkert 10 ganger. Er vaksinert og jobber med mennesker. 

Sluttet å teste for 1 år siden. Er bare en vanlig forkjølelse.

Anonymkode: 54a45...2c4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vanlig forkjølelse. Hatt det sikkert 10 ganger. Er vaksinert og jobber med mennesker. 

Nei, det er ikke bare en vanlig forkjølelse.

Anonymkode: aad01...67d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

En vanlig forkjølelse gir ikke hjerterytme forstyrrelser, utmattelse, høy tinnitus eller forandring i stoffskiftet

Anonymkode: 41c72...d7b

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om det var Covid eller hva, men jeg hadde feber og vond hals første dagen, så ble det borte dag 2 og erstattet med dårlig mage/ekstremt slapp. Dag 3 var jeg fin igjen.

Anonymkode: e02c8...91b

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Matas, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer ble syke samtidig, smittet på en flytur akkurat da Omikron herjet, så vet vi fikk akkurat det samme.

Jeg; merket lite, kunne jobbe, gå turer, følte meg helt fin. Men var redusert og klarte ikke jogge på over to uker.

Han; sengeliggende i to dager, kaldsvette og høy feber. Så helt fin igjen, løp en langtur tre dager etter første symptomer. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

En vanlig forkjølelse gir ikke hjerterytme forstyrrelser, utmattelse, høy tinnitus eller forandring i stoffskiftet

Anonymkode: 41c72...d7b

Har sikkert hatt det 5+ ganger nå. Er like sprek som jeg var i 2019. Men har selvfølgelig fulgt vaksineprogrammet. 

Anonymkode: 00993...1c2

AnonymBruker
Skrevet

Merket ingenting jeg,er fullvaksinert.

Anonymkode: 7d083...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...