AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Stay-ups eller strømpebukse under knelangt skjørt? Og hva skal velge av farge og tykkelse? Det siste er at det er ikke mer enn 12 grader i dag her jeg bor.. Anonymkode: 5693a...4be
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Velg det du syns er mest behagelig. Skjønner ikke at du må henvende deg til utkjente på nett for å høre hva du burde kle på deg. Siden det er relativt kaldt ville jeg nok personlig valgt strømpebukse. Anonymkode: 819d9...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Jeg hadde gått for strømpebukse. Selv har jeg strømpebukse i bomull i dag, og det er 16 grader her. Kunne godt hatt litt varmere i ull eller helst fleece som er tettere, for her har det blåst litt. Anonymkode: 6fd3d...bec
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Velg det du syns er mest behagelig. Skjønner ikke at du må henvende deg til utkjente på nett for å høre hva du burde kle på deg. Siden det er relativt kaldt ville jeg nok personlig valgt strømpebukse. Anonymkode: 819d9...9b0 Det må være lov å spørre om hva andre gjør....håper det ikke biltt straffbart selv om vi skriver 2025? Anonymkode: 5693a...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå