AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Hva er det som gjør en arbeidsplass attraktiv for deg som kvinne? Tenker da spesielt på de mer mannsdominerte yrkene. Anonymkode: 48996...be4
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Det er vel de samme tingene som for menn? Jeg har jobbet på kvinnedominerte arbeidsplasser, og jeg hatet all baksnakkingen og nebbingen. Menn er mye enklere å jobbe sammen med. Jeg er heller ingen omsorgsperson som liker å dille og dulle med mennesker. Da er bråkete maskiner og oljesøl å foretrekke. Anonymkode: 41cb2...d8f
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni En spennende og actionfylt arbeidsolass. Hvis jeg var mer modig og tøff så skulle jeg blitt politi. Men jeg er litt for pinglete og skvetten til å bli det. Anonymkode: 4481c...98f
AnonymBruker Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Overkommelig arbeidsmengde, varierte og interessante oppgaver, fleksibilitet med tanke på arbeidstid og -sted (hjemmekontor flere dager i uken), hyggelige kollegaer og kompetent ledelse, forutsigbarhet og god kommunikasjon internt i organisasjonen, konkurransedyktig lønn. Antar jeg ville svar akkurat det samme hvis jeg var mann. Anonymkode: 8c5ba...195
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 2.6.2025 den 10.13): Det er vel de samme tingene som for menn? Jeg har jobbet på kvinnedominerte arbeidsplasser, og jeg hatet all baksnakkingen og nebbingen. Menn er mye enklere å jobbe sammen med. Jeg er heller ingen omsorgsperson som liker å dille og dulle med mennesker. Da er bråkete maskiner og oljesøl å foretrekke. Anonymkode: 41cb2...d8f Så tøff du er da. Menn synes sikkert du er kjempekul som er kvinnelig mannsjåvinist. En kvinne som slenger dritt som andre kvinners baksnakking og nebbing er som kjent ekstremt sjarmerende og sympatisk. Nå får du sikkert en "flink pike"-medalje av de snart! Anonymkode: 8c5ba...195 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så tøff du er da. Menn synes sikkert du er kjempekul som er kvinnelig mannsjåvinist. En kvinne som slenger dritt som andre kvinners baksnakking og nebbing er som kjent ekstremt sjarmerende og sympatisk. Nå får du sikkert en "flink pike"-medalje av de snart! Anonymkode: 8c5ba...195 Sarkasmen kan du spare deg. Jeg snakker av egen erfaring. Din erfaring kan jo være annerledes. Jeg er eneste kvinne i min avdeling, og jeg kommer godt overens med mine 37 mannlige kollegaer. Vi har et svært godt arbeidmiljø, ellers takk. Anonymkode: 41cb2...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå