Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør en arbeidsplass attraktiv for deg som kvinne? Tenker da spesielt på de mer mannsdominerte yrkene.

Anonymkode: 48996...be4

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel de samme tingene som for menn?

Jeg har jobbet på kvinnedominerte arbeidsplasser, og jeg hatet all baksnakkingen og nebbingen. Menn er mye enklere å jobbe sammen med. Jeg er heller ingen omsorgsperson som liker å dille og dulle med mennesker. Da er bråkete maskiner og oljesøl å foretrekke. 

Anonymkode: 41cb2...d8f

AnonymBruker
Skrevet

En spennende og actionfylt arbeidsolass. Hvis jeg var mer modig og tøff så skulle jeg blitt politi. Men jeg er litt for pinglete og skvetten til å bli det. 

Anonymkode: 4481c...98f

AnonymBruker
Skrevet

Overkommelig arbeidsmengde, varierte og interessante oppgaver, fleksibilitet med tanke på arbeidstid og -sted (hjemmekontor flere dager i uken), hyggelige kollegaer og kompetent ledelse, forutsigbarhet og god kommunikasjon internt i organisasjonen, konkurransedyktig lønn.

Antar jeg ville svar akkurat det samme hvis jeg var mann. 

Anonymkode: 8c5ba...195

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2025 den 10.13):

Det er vel de samme tingene som for menn?

Jeg har jobbet på kvinnedominerte arbeidsplasser, og jeg hatet all baksnakkingen og nebbingen. Menn er mye enklere å jobbe sammen med. Jeg er heller ingen omsorgsperson som liker å dille og dulle med mennesker. Da er bråkete maskiner og oljesøl å foretrekke. 

Så tøff du er da. Menn synes sikkert du er kjempekul som er kvinnelig mannsjåvinist. En kvinne som slenger dritt som andre kvinners baksnakking og nebbing er som kjent ekstremt sjarmerende og sympatisk. Nå får du sikkert en "flink pike"-medalje av de snart! ;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så tøff du er da. Menn synes sikkert du er kjempekul som er kvinnelig mannsjåvinist. En kvinne som slenger dritt som andre kvinners baksnakking og nebbing er som kjent ekstremt sjarmerende og sympatisk. Nå får du sikkert en "flink pike"-medalje av de snart! ;) 

Sarkasmen kan du spare deg. Jeg snakker av egen erfaring. Din erfaring kan jo være annerledes.

Jeg er eneste kvinne i min avdeling, og jeg kommer godt overens med mine 37 mannlige kollegaer. Vi har et svært godt arbeidmiljø, ellers takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...