Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i en stor utkant kommune, mange små tettsteder. Kommunen er «delt» i 3 soner der vi har en koordinator som styrer hver sone. Jobber som renholder for da fikk jeg jobb lokalt. På grunn av sykdom har min nærmeste og eneste kollega vert borte mye fra jobb den siste tiden. I utgangspunktet skal koordinator komme på område og vise vikar rundt men har spurt om jeg kan siden det er langt å kjøre og fordi jeg begynner tidligere enn hen og vikar begynner når jeg begynner. (De har kontor i sone 1 jeg arbeidet i sone 3) Syntes i utgangspunktet dette er ikke helt min jobb men det er arbeidsgiver som skal bestemme hvordan jeg skal bruke min tid. Problemet er at mer og mer små oppgaver i dette tettstedet har blitt lagt over på meg. Som når vikar rotet bort nøkkel, når vikar roter med planer og at jeg må til andre bygg fordi ting må fikses der og det begynner å gå utover det vanlige arbeidet mitt. (Planer og sånt) Vi skal snart ha medarbeider samtale med sjefen over der igjen, hen pleier å spørre om hvordan vi jobber sammen skal jeg si noe eller bare håper det blir over snart. Tror ikke kollagen min kommer tilbake med det første. Er ikke bare en fast vikar men mange forskjellige så er mye gjentagende arbeid. 

Anonymkode: 9f0e9...641

Skrevet

Ok.

Anonymkode: 426c3...489

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...