AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Jeg og mannen er i 40 årene og opplever noe ubeskrivelig. Vi opplever forelskelse på nytt og sex lyst som aldri før. Vi koser og kysser mer og intenst, flere ganger om dagen, vi får ikke nok av hverandre. Vi lever i et godt forhold og har hatt sex, men veldig sjeldent. Nå, nå har vi det overslt i huset, bare vi klemmer og kysser så blir han hard og jeg blir kåt. Sorry detaljer men… Jeg har fått enorm sexlyst, jeg vil bare ha ham hele tiden. Og han sier han har fått ny kone. Er dette normalt? Skal jeg bare hengi meg og kose meg, slutte å tenke hvorfor og hvordan? Har alltid syntes at sex er ekkelt og kjedelig, og ville bare få det overstått. Men nå, nå bryr jeg meg ikke, jeg vil prøve alle stillinger, ingenting er ekkelt, jeg bare slipper meg løs og tenker ikke. Jeg snakker med ham om sex og sier alt jeg tenker på og han blir hard hver gang og sier at han er så happy. Dette er så deilig men samtidig hardt, fordi jeg føler meg kåt hele dagen. Det er noe inni meg, som sommerfugler, urolig og nesten sexgal. Flere som har det sånn og har en forklaring? Anonymkode: 79396...a38 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Har dere unger som nettopp har flyttet ut, eller noe sånt? Kanskje kroppen vil ta igjen for tapte år. Men det høres litt vel ekstremt ut slik du forklarer det. På den litt mere useriøse siden, så jeg på en eller annen TV-serie (House M.D.?) at det var en hjernesvulst som gjorde at noen fikk økt sexlyst til det ekstreme. Men jeg antar at det fins en mye mer sannsynlig forklaring enn svulst. Anonymkode: 24485...024 1
Solya Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Kan være hormonene som endrer seg (mtp at du er 40). Det skjer mye rart i kroppen i forbindelse med perimenopause 1 1
Solya Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni Solya skrev (14 minutter siden): Kan være hormonene som endrer seg (mtp at du er 40). Det skjer mye rart i kroppen i forbindelse med perimenopause Why Am I So Horny in Perimenopause? 1
Tekumseh79 Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni Han må plutselig ha blitt veldig lykkelig 😉 Nyt det mens dere kan, og ikke overanalyser det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #7 Skrevet 2. juni Du spør om det er mulig selv om du har svaret. Anonymkode: 70c27...7b9 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni #8 Skrevet 2. juni Ikke antydning til noe sånt her i huset i alle fall. Hadde det vært det så hadde nok dette forholdet også vært mulig å redde 🙄 Anonymkode: a7532...dab 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #9 Skrevet 2. juni Tekumseh79 skrev (1 time siden): Han må plutselig ha blitt veldig lykkelig 😉 Nyt det mens dere kan, og ikke overanalyser det. Ja, han sier selv også at han aldri har vært lykkeligere. Som du selv skriver, best å bare nyte og ikke tenke. Anonymkode: 79396...a38 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #10 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke antydning til noe sånt her i huset i alle fall. Hadde det vært det så hadde nok dette forholdet også vært mulig å redde 🙄 Anonymkode: a7532...dab Du vet aldri, plutselig kan det snu til det bedre. Ønsker det for dere. 🤞🏽 Anonymkode: 79396...a38
AnonymBruker Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og mannen er i 40 årene og opplever noe ubeskrivelig. Vi opplever forelskelse på nytt og sex lyst som aldri før. Vi koser og kysser mer og intenst, flere ganger om dagen, vi får ikke nok av hverandre. Vi lever i et godt forhold og har hatt sex, men veldig sjeldent. Nå, nå har vi det overslt i huset, bare vi klemmer og kysser så blir han hard og jeg blir kåt. Sorry detaljer men… Jeg har fått enorm sexlyst, jeg vil bare ha ham hele tiden. Og han sier han har fått ny kone. Er dette normalt? Skal jeg bare hengi meg og kose meg, slutte å tenke hvorfor og hvordan? Har alltid syntes at sex er ekkelt og kjedelig, og ville bare få det overstått. Men nå, nå bryr jeg meg ikke, jeg vil prøve alle stillinger, ingenting er ekkelt, jeg bare slipper meg løs og tenker ikke. Jeg snakker med ham om sex og sier alt jeg tenker på og han blir hard hver gang og sier at han er så happy. Dette er så deilig men samtidig hardt, fordi jeg føler meg kåt hele dagen. Det er noe inni meg, som sommerfugler, urolig og nesten sexgal. Flere som har det sånn og har en forklaring? Anonymkode: 79396...a38 Jeg er veldig kåt, mannen ikke. Så venter 1 uke hver gang i håp om noe sex.. Kunne gjort det 2-3ganger om dagen men men. Han mast lysten da koronavaksinen ble satt.. Samt andre ting! Anonymkode: 75a23...938 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni jeg og min samboer har det litt på samme måte. vi er riktig nok noen år yngre enn dere men det er en helt fantastisk følelse. min samboer kan finne på å begynne å suge meg mens jeg lager mat😂noe jeg elsker at hun gjør. vi skal bruke sommeren på å utforske og teste ut alle våre fantasier som ikke handler om andre. utforsk alle mulige fantasier som du har før det snur. ikke sikkert det gjør det da men det kan skje. Anonymkode: 755d1...ebb
AnonymBruker Skrevet 3. juni #13 Skrevet 3. juni Nei. Etter noen år sammen er det umulig å oppleve forelskelse på nytt, man kjenner hverandre jo allerede. Det går ikke å gjenskape spenningen da ting var nytt, usikkert og spennende. Det du beskriver høres mer ut som en horomonell episode hvor han spiller med fordi han endelig får seg litt sex. Anonymkode: 2b823...afa
AnonymBruker Skrevet 3. juni #14 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nei. Etter noen år sammen er det umulig å oppleve forelskelse på nytt, man kjenner hverandre jo allerede. Det går ikke å gjenskape spenningen da ting var nytt, usikkert og spennende. Det du beskriver høres mer ut som en horomonell episode hvor han spiller med fordi han endelig får seg litt sex. Anonymkode: 2b823...afa Dette er nok nærmest sannheten Anonymkode: 5d046...c54
AnonymBruker Skrevet 3. juni #16 Skrevet 3. juni Jada. Jeg har opplevd det. Det var bra i mange år. Så dødt i noen få år. Deretter en såpass stor krise at det ble som en ny start. Vet ikke om det er å anbefale akkurat, men ingen skal fortelle meg at det ikke er mulig. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det du beskriver høres mer ut som en horomonell episode hvor han spiller med fordi han endelig får seg litt sex. Når et 17-år gammelt par er kåte og nyforelsket så er det også hormonelt. Jeg ser ikke den store forskjellen. Anonymkode: 73087...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #17 Skrevet 3. juni Det er hyggelig det, men hvorfor spør du om det går an? Anonymkode: 3f8c3...832
AnonymBruker Skrevet 3. juni #18 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 2.6.2025 den 8.20): Jeg og mannen er i 40 årene og opplever noe ubeskrivelig. Vi opplever forelskelse på nytt og sex lyst som aldri før. Vi koser og kysser mer og intenst, flere ganger om dagen, vi får ikke nok av hverandre. Vi lever i et godt forhold og har hatt sex, men veldig sjeldent. Nå, nå har vi det overslt i huset, bare vi klemmer og kysser så blir han hard og jeg blir kåt. Sorry detaljer men… Jeg har fått enorm sexlyst, jeg vil bare ha ham hele tiden. Og han sier han har fått ny kone. Er dette normalt? Skal jeg bare hengi meg og kose meg, slutte å tenke hvorfor og hvordan? Har alltid syntes at sex er ekkelt og kjedelig, og ville bare få det overstått. Men nå, nå bryr jeg meg ikke, jeg vil prøve alle stillinger, ingenting er ekkelt, jeg bare slipper meg løs og tenker ikke. Jeg snakker med ham om sex og sier alt jeg tenker på og han blir hard hver gang og sier at han er så happy. Dette er så deilig men samtidig hardt, fordi jeg føler meg kåt hele dagen. Det er noe inni meg, som sommerfugler, urolig og nesten sexgal. Flere som har det sånn og har en forklaring? Anonymkode: 79396...a38 Seksuell lyst kan svinge, men forelskelse (i ordets rette forstand) opplever man bare én gang (med samme person). Om man hevder noe annet, dreier det seg enten om selvbedrag eller feil bruk av språket. Anonymkode: 097ca...459
AnonymBruker Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Seksuell lyst kan svinge, men forelskelse (i ordets rette forstand) opplever man bare én gang (med samme person). Om man hevder noe annet, dreier det seg enten om selvbedrag eller feil bruk av språket. Anonymkode: 097ca...459 Feil bruk av språket? Det er bare en definisjon av "forelskelse" du har funnet på selv. En ytterst tilfeldig og meningsløs definisjon. Hvis noen sier de har forelsket seg i partneren på nytt så kan ikke ingen benekte det. Man føler det man føler. Anonymkode: 73087...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #20 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Seksuell lyst kan svinge, men forelskelse (i ordets rette forstand) opplever man bare én gang (med samme person). Om man hevder noe annet, dreier det seg enten om selvbedrag eller feil bruk av språket. Anonymkode: 097ca...459 Så du sier at jeg ikke er forelsket i min mann på nytt? Selv om jeg skriver at jeg føler meg forelsket på nytt og enda sterkere faktisk enn da vi møttes og innledet forhold. Ts Anonymkode: 79396...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå