Gå til innhold

Hva savner dere når det kommer til sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha tatt en pause fra sex, dating og forhold, tror jeg at det jeg savner mest må være å bli slikket og puppekos (litt vulgært). Også andre ting, men dette har jeg tenkt på i det siste. Hva savner dere når det kommer til sex? 

Anonymkode: c052f...11a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner litt mere romantikk❣️
Nettopp fordi romantikk er selve forspillet før forspillet i erotikken. Altså.. det er så opphissende vente noen timer før sex.

Og jeg elsker å kysse og gni ansiktet inn i perleportens lystdråper, for min del er det å gi tillit og som en kjærlighetsbekreftelse.
Tror kvinner har forstått meg godt.. for de forblir konstant våt og går aldri tom eller går lei🤭

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

En partner..

Anonymkode: 8f7c6...6fb

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En partner..

Anonymkode: 8f7c6...6fb

Anonymkode: 98194...1bd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner at vi kan gjøre det når som helst hvor som helst. Nå er vi mindre spontane pga småbarna og da blir det alltid se når de har lagt seg, tenåringen er våken og har lært seg å banke på. Men vi må være litt stille. SÅ gleder meg til vi får mer frihet. 

Anonymkode: 7ea12...817

AnonymBruker
Skrevet

En mann som vil.. 

9 år siden sist. 

Anonymkode: 1a0c2...689

• Liker 1
  • Hjerte 6
Skrevet

Savner også spontanitet. Trodde det skulle bedre seg når unga ble eldre, men synes nesten det er vanskeligere nå. De legger seg jo "aldri", og det er alltid mange i huset.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

At kona har lyst på meg. 

Hun har dessverre mistet det meste av interesse for både meg og sex generelt. Og jeg føler forholdet dør sakte ut og familien går i oppløsning av det. Det er vare vondt og trist å bo sammen med en som ikke har lyst på meg. Føler jeg er tilbake til tjueårenes bokollektiv på mange måter....

Anonymkode: e4ad2...c60

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Å føle meg begjært av mannen jeg elsker

Anonymkode: f1f5e...8cd

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Etter å ha tatt en pause fra sex, dating og forhold, tror jeg at det jeg savner mest må være å bli slikket og puppekos (litt vulgært). Også andre ting, men dette har jeg tenkt på i det siste. Hva savner dere når det kommer til sex? 

hva liker du spesielt når det gjelder puppekos, da?

Anonymkode: 3c964...a6e

AnonymBruker
Skrevet
Cam03 skrev (13 timer siden):

Savner også spontanitet. Trodde det skulle bedre seg når unga ble eldre, men synes nesten det er vanskeligere nå. De legger seg jo "aldri", og det er alltid mange i huset.

Samme her. Var mye enklere å ha et aktivt sexliv med småbarn enn med store barn. 

Anonymkode: 334ad...9a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hva liker du spesielt når det gjelder puppekos, da?

Anonymkode: 3c964...a6e

Alt, at han tar på de, slikker på de og suger på niplene. Ruller tungen over og kysser på de mens han ligger der og bare koser med de

• Hjerte 1
Skrevet

Å ha sex, kos, nærhet og deilig nytelse, helst ofte - men i hvert fall jevnlig.. Det tærer virkelig på når det bare nærmest blir borte..

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2025 den 7.12):

En mann som vil.. 

9 år siden sist. 

Anonymkode: 1a0c2...689

Slik har jeg det også! Jeg trodde jeg var den eneste. Det er fortvilende, men det virker ikke som han bryr seg. 

Anonymkode: 1fd93...e37

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner spontanitet, savner å fingre og slikke dama,

Omtrent hele akten er blitt rutine..sjeldent det er noe variasjon.

Anonymkode: e88e8...f4f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2025 den 9.57):

Å føle meg begjært av mannen jeg elsker

Anonymkode: f1f5e...8cd

Dette!

Anonymkode: 86340...c08

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

At han bruker mer tid på meg. Jeg kommer ganske lett, så spesielt oralsex føles mer og mer som noe han bare gjør for å bli fortest mulig ferdig. Savner å bli teaset litt, at orgasmen bygger seg mer opp. Jo fortere jeg kommer, jo kortere er orgasmen tror jeg, så jeg har begynt å kjede meg. At jeg gir han oralsex er det vi bruker mest tid på, deretter penetrering, også er det oralsex på meg nederst på lista. Og ja, jeg har tatt det opp, han mener han blir så kåt og ivrig, kan ikke noe for at jeg kommer «for fort». 

Anonymkode: 4c109...c16

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner sex med en jeg klikker med seksuelt. Det har det vært to av i mitt liv og jeg har oppdaget at det er vanskelig å finne 😔

Anonymkode: f5036...a38

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Doggystyle. Kjæresten min liker det ikke, så vi gjør det aldri. Jeg savner selvsagt doggystyle, men det er ikke en dealbreaker, så jeg kommer til å fortsette å være sammen med hun, og vi er lykkelige sammen.

Anonymkode: 40119...b47

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2025 den 2.03):

Savner å ta det ganske forsiktig med mye teasing og utforskning av hverandre med klær på men man er liksom 2 om det... Begge må ha lyst til å bremse det litt. 

Liker å dra spenningen litt ut i tid. Å kun ha tantrisk sex en kveld eller 6 hadde vært såååå frustrerende men også sinnsykt digg 😅 

Hadde vært sinnsykt mye bedre om jeg faktisk ble betatt av denne fyren også😍 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...