AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Jeg har alltid hatt høy sexlyst og har vært tydelig med partner om at dette er viktig for meg. Vi har i gjennom vårt 5 års forhold hatt sex relativt ofte (1-2) ganger i uken, men fortsatt ikke helt opp til ønsket nivå for min del. Det siste året har det bare blitt sjeldnere og sjeldnere og jeg kjenner jeg er på nippet til å gå. Jeg har prøvd å tatt det opp med ham, men kommer ingen vei. Grunnen til at jeg vurderer å ta et så drastisk valg med å gå, er fordi jeg vet at han heller velger å runke framfor å ha sex med meg. Så da betyr det at mangelen på sex kommer ikke av at han har mistet lysten, men at han har mistet lysten på meg. Og jeg tror dette kommer av at jeg har gått ned en del i vekt (er fortsatt godt inne på normalvekt). Det som irriterer meg med hele opplegget er at han er grunnen til at jeg faktisk har gått ned så mye i vekt, rett og slett fordi jeg ikke har hatt en emosjonell trygghet eller støtte i han og at han har brutt tilliten min på flere områder, noe som har ført til et høyt stressnivå over lengre tid og derad vanskeligheter med å spise. Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut og føler meg sexyere enn på lenge, men det gjør tydeligvis ikke han. Jeg har gitt han mange sjangser til å gå, men likevel velger han å bli, og jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne posten, bare kjente jeg trengte å få det ut. Anonymkode: 3c583...011 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni For meg høres han manipulerende ut. Du nevner blant annet at du har gitt han sjanser, men går ikke dypere i detalj. Men at det handler om brudd i tilliten. Han gir deg ikke støtten og trygghet i forholdet, i tillegg til å velge å runke når du har gitt uttrykk for at du ønsker mer sex. Han prøver å få «kontrollen» ved at du skal være på og han gir deg brødsmuler. Selv om menn er glad i sex, liker de også å kontrollere kvinner når det kommer til sex. Blant annet at han ser at du har behov for trygghet og støtte, men velger å ikke gi deg det. Du vil få det bedre om du går fra han ❤️ Anonymkode: 9f90c...d3c
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Ta vare på deg selv. Jeg vet hvordan det er med spising når man opplever mangel på støtte, stress osv. Men kroppen din trenger næring for å ta vare på deg. Det hjelper også med mat for den mentale helsen. Lag deg god mat og vær god med deg selv. Anonymkode: 9f90c...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå