Gå til innhold

en sex partner gjennom ett helt liv

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nina_*
Skrevet

Er det flere som har en mann som var jomfru når han møtte dere? Når jeg møtte min mann var han jomfru, og vi er fortsatt sammen den dag idag. Må også påpeke at det er åtte år siden, og sex livet er flott, selv om det har vært ups and downs, men det har det vel i alle forhold. Jeg har hatt flere sex partnere før jeg møtte han, men har begynnt å tenke på at han har kun hatt meg, bør jeg i det hele tatt tenke noe på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette burde du tenke på, og jeg synes at du skal tenke at det er flott dersom dere begge er fornøyd.

:)

Min ex-mann og jeg var begge jomfruer da vi traff hverandre, og sex-livet var ikke grunnen til bruddet.

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

takk for svar :-)

Nina

Skrevet
Er det flere som har en mann som var jomfru når han møtte dere? Når jeg møtte min mann var han jomfru, og vi er fortsatt sammen den dag idag. Må også påpeke at det er åtte år siden, og sex livet er flott, selv om det har vært ups and downs, men det har det vel i alle forhold. Jeg har hatt flere sex partnere før jeg møtte han, men har begynnt å tenke på at han har kun hatt meg, bør jeg i det hele tatt tenke noe på dette?

Har du noen gang lurt på hvordan det er å ha sex med forskjellige menn? Har du sammenlignet sex-en med ulike menn? Tror du ikke han også tenker på hvordan det hadde vært å ha sex med andre kvinner?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg var jomfru da jeg møtte min mann. Det er han jeg har valgt som livspartner, og så lenge vi har det bra sammen på alle måter ser jeg ingen grunn til å prøve ut noen andre.

Gjest Gjest
Skrevet
Har du noen gang lurt på hvordan det er å ha sex med forskjellige menn? Har du sammenlignet sex-en med ulike menn? Tror du ikke han også tenker på hvordan det hadde vært å ha sex med andre kvinner?

Hvorfor ødelegge det perfekte med å prøve ut flere partnere?

Hadde jeg ikke vokst opp i denne forskrudde omskiftelige tiden vi lever i ville dette definitivt vært mitt valg.

Nå har ikke jeg vært med så mange partnere (pinlig få i vår tid antagelig), men jeg anser alle over en som for mange for meg.

Jeg har aldri ønsket sex med noen andre enn den jeg har vært sammen med. Jeg har heller aldri lurt på hvordan andre er.

Jeg tror det skyldes en himmelropende forskjell på hvordan vi fungerer som kvinner og menn.

Jeg tror, og dere for tilgi meg dere kvinner som fungerer annerledes, at en kvinne som er sann med seg selv har sex fordi hun har følelser for et menneske.

Det er mulig det er kvinner som er annerledes? Og det er positivt at det finnes menn som har en slik evne til å elske. Men når de først har det drar jeg i tvil at de ønsker å prøve sex med andre bare for de de lurer på hvordan det er. Jeg tror simpelten ikke de tenker tanken. Sånn er det i allefall for meg.

Skrevet

Vi har begge to bare hatt sex med hverandre, og jeg synes det er helt topp! Angrer ikke noe på det. Jeg hadde nok følt meg litt "brukt" dersom jeg hadde hatt sex med flere menn, men der er vi vel forskjellige. Men jeg synes hverfall det er kjempebra at han ikke har hatt noen andre enn meg for da er jo alltid jeg den beste han har hatt (og omvendt) :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...