AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Jeg har vært sammen med en mann i en god del tid nå, som har unngått samleie med meg og dette har vært vanskelig å snakke om. Endelig klarte han å åpne seg litt og sa disse ordene "jeg stresser så mye at jeg kommer med en gang". Dette er ikke noen dealbreaker for meg, for han gjør så mange andre fantastiske ting med meg i senga, men jeg skulle likevel ønske det var lettere å snakke om det. Jeg trenger litt veiledning fra andre menn (forsåvidt kvinner også) på hva det kan være han mener med at han "stresser så mye at han kommer med en gang". Vet at det er kun han som vet akkurat, men det er tydeligvis vanskelig for han å snakke om det. Hva slags stress er det mest nærliggende å tro at det er, er det prestasjonsangst, blir han for kåt, eller kan det være noe annet? Blir glad hvis noen kunne dele tanker/erfaringer rundt det. Anonymkode: f465f...656
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Høres ut som psykologsak da det ikke er sexen i seg selv som er problemet. Anonymkode: 98845...737
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Snakke om det, og være åpen. Penisring? Prøve og stoppe litt opp. Bytte stillinger sånne ting hjelper her. Men når sant er jeg tar heller en som kommer for fort, da x brukt 15 min minst hver gang før han kom. Anonymkode: 4f14b...864
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Snakke om det, og være åpen. Penisring? Prøve og stoppe litt opp. Bytte stillinger sånne ting hjelper her. Men når sant er jeg tar heller en som kommer for fort, da x brukt 15 min minst hver gang før han kom. Anonymkode: 4f14b...864 Ja, enig med deg. Vi har det egentlig veldig fint på tross av dette problemet. Men jeg er nysgjerrig på hva dette stresset hans er. Anonymkode: f465f...656
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Prestasjonsangst og overfølsomhet, sug han i mål først, da holder han lenger i runde to. Anonymkode: 12f6c...766
Flintis Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni (endret) Det kan være mange tanker, at den må stå og at det ikke må gå. Samtidig liker hun det jeg gjør, er det lenge til hun kommer, hvordan være en god elsker, osv. Dette kan jo sies å være stress. En burde egentlig bare nyte kvinnen å være seksuelt opphisset som en normal tilstand, så var det det å komme dit da. Endret 1. juni av Flintis 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Flintis skrev (6 minutter siden): Det kan være mange tanker, at den må stå og at det ikke må gå. Samtidig liker hun det jeg gjør, er det lenge til hun kommer, hvordan være en god elsker, osv. Dette kan jo sies å være stress. En burde egentlig bare nyte kvinnen å vøre seksuelt opphisset som en normal tilstand, så var det det å komme dit da. Takk for innspill. Ikke bare enkelt å være mann heller. Anonymkode: f465f...656
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni La han bare bli ferdig fort, så kan dere holde på lengre etterpå. Evt gjøre andre ting enn penetrering en stund før han får komme. Anonymkode: 1e331...805
Bamseklemmer Skrevet 2. juni #9 Skrevet 2. juni (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har vært sammen med en mann i en god del tid nå, som har unngått samleie med meg og dette har vært vanskelig å snakke om. Endelig klarte han å åpne seg litt og sa disse ordene "jeg stresser så mye at jeg kommer med en gang". Dette er ikke noen dealbreaker for meg, for han gjør så mange andre fantastiske ting med meg i senga, men jeg skulle likevel ønske det var lettere å snakke om det. Jeg trenger litt veiledning fra andre menn (forsåvidt kvinner også) på hva det kan være han mener med at han "stresser så mye at han kommer med en gang". Vet at det er kun han som vet akkurat, men det er tydeligvis vanskelig for han å snakke om det. Hva slags stress er det mest nærliggende å tro at det er, er det prestasjonsangst, blir han for kåt, eller kan det være noe annet? Blir glad hvis noen kunne dele tanker/erfaringer rundt det. Anonymkode: f465f...656 Jeg tror det kommer av for lite forspill.. Også mulig at han ronker uten forspill, da innstiller kroppen seg i det mønstret at han skal komme fort.. Så dette kan også være en følgefeil av ronking. At kvinner trenger forspill er jo forståelig.. det er en del ting i vaginaen som trenger tid for å klargjøres til sex. Menn generelt trenger bare ereksjon, så er den klar.. men kroppen er ikke klar.. Jeg trenger også forspill, for det gjør meg avslappet. Så forspillet er en stressfjerner, som også gjør at jeg ikke kommer for fort👏 Men fordi kvinnen trenger tid, ligger jeg jo ikke å tvinner tommeltotter. Vi hjelper jo hverandre, samarbeider og pirrer hverandre opp med tålmodighet.. Jeg vil bare gi et varsko: Uten forspill = Ingen kjærlighetsbekreftelse!❣️ Endret 2. juni av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå