Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i matbutikk og har observert et gjentagende fenomen. Når foreldre med barn er i godteriavdelingen og foreldrene febrilsk prøver å forhindre de verste utskeielsene, hvis det da dukker opp en bekjent som tar kontakt, vil hen i 999 av 1000 tilfeller ta parti med barnet og nærmest "sabotere" foreldrenes forsøk på "oppdragelse". Hvorfor gjør de dette? Kjenner jeg blir en smule forbannet, men det er det kanskje ingen grunn til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det. Har en nabo/ venninne som har gjort det samme. Jeg er ikke streng altså, men prøver jo å holde søtsaker til lørdag. På sommeren kan man Skeie ut med en is om det er fint vær på en mandag. Men flere ganger har vi møtt på henne og barnet hvor hennes barn får godteri, snop, is- et eller annet i den form. Jeg har da allerede sagt nei til mitt barn, og denne damen sier at barnet mitt da kan jo fint få spise noe og må bare gå å hente seg. 

Altså.. sist jeg sjekket står jeg som forelder på ungen min. Og for å si det slik så synes det at hennes barn spiser godteri - for hun har noen kilo ekstra. 

Hun har sluttet nå da, etter at jeg sa at nei, det er faktisk ikke lørdag og man trenger ikke å gå rundt å spise godteri annenhver dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...