AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Hvordan er det å være mann på Tinder? Anonymkode: 450d5...342
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Man må i hvert fall innom 40 tomme profiler, 8 profiler med "hva er stjernetegnet ditt?", og 24 ons-profiler før man finner en som er noe seriøs. Sikkert en drøm for hedninger. Anonymkode: bc252...152 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni For meg fungerer det som en dating katalog for sex. Har fortsatt tilgode å møte en dame som kan være aktuell eller interessert i et forhold. Så Tinder for sex - den virkelige verden for forhold Anonymkode: c16d5...27f 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni 80% gå til venstre på grunn ingen tekst i profilen. 10% gå til venstre på grunn av ingen bilder eller bilder med filter. Flere liker min profil, men når vi er en match de fjerne den. 90% av matchen svarer ikke på meldingen eller det blir enveis samtale. (Mann 44) Anonymkode: 8c498...52b 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #7 Skrevet 2. juni Fungerer ikke. Har nå slettet appen for godt. M26 Anonymkode: 34710...c4a 1
Fjellmannover190 Skrevet 2. juni #8 Skrevet 2. juni Synes Tinder var enklere for to år siden, og synes det har blitt en verre plattform og komme gjennom på, og tror nok en del er litt lei hele sveipinga. Jeg kommer fra et litt lite sted, og der blir det fort litt kleint. Men det er nok ganske vanskelig for veldig mange menn på Tinder, men jobb med gode bilder og en spennende tekst, så kan det være enklere. Jeg er 45 år+ og fikk lett matcher på min egen alder pluss minus 2 år i byer og større tettsteder, men fant min kjæreste utenfor.
AnonymBruker Skrevet 2. juni #9 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): 80% gå til venstre på grunn ingen tekst i profilen. 10% gå til venstre på grunn av ingen bilder eller bilder med filter. Flere liker min profil, men når vi er en match de fjerne den. 90% av matchen svarer ikke på meldingen eller det blir enveis samtale. (Mann 44) Anonymkode: 8c498...52b samme som for meg, hilsen K46 Anonymkode: b899b...d59
knooters Skrevet 2. juni #10 Skrevet 2. juni Sist gang jeg var der, var hovedproblemet at profilene var intetsigende, og enten mangelfulle (som tom bio eller med bare tull der) eller at eieren av den var mer opptatt av å ikke dytte folk bort enn å gjøre seg selv spesielt interessant for noen få. 1
Okapi Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni Fungerte sånn relativt greit i Oslo, par hakk mindre greit i småbyen. Krever uansett litt innsats med profilen og en god mengde tålmodighet da, samt en del åpenhet og velvilje. Du kommer ingen vei med å være lat og kresen, for å si det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #12 Skrevet 2. juni Å være mann på Tinder er som å ha døra åpen til et utested der noen alltid vil slippe deg rett inn – du trenger ikke si så mye, ikke gjøre så mye, det bare skjer. Matcher kommer inn, samtaler starter uten særlig innsats, og det er alltid noen som vil “ta en vin en kveld”. Det burde føles som en seier, og i starten gjør det det. Men etter hvert blir det noe mekanisk over det hele. Du sveiper videre selv når du har fem samtaler gående. Du svarer ut av høflighet, ikke interesse. Du begynner å glemme navn før du har rukket å huske dem. Det er som en strøm av bekreftelse som aldri stopper, men som heller aldri lander noe sted. Og midt i det hele står du, alene med all oppmerksomheten – og tenker at det kanskje var mer spennende da det ikke var så lett. Anonymkode: 4a387...da5 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #13 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å være mann på Tinder er som å ha døra åpen til et utested der noen alltid vil slippe deg rett inn – du trenger ikke si så mye, ikke gjøre så mye, det bare skjer. Matcher kommer inn, samtaler starter uten særlig innsats, og det er alltid noen som vil “ta en vin en kveld”. Det burde føles som en seier, og i starten gjør det det. Men etter hvert blir det noe mekanisk over det hele. Du sveiper videre selv når du har fem samtaler gående. Du svarer ut av høflighet, ikke interesse. Du begynner å glemme navn før du har rukket å huske dem. Det er som en strøm av bekreftelse som aldri stopper, men som heller aldri lander noe sted. Og midt i det hele står du, alene med all oppmerksomheten – og tenker at det kanskje var mer spennende da det ikke var så lett. Anonymkode: 4a387...da5 Det er noe i dette. Etterhvert skjønner man fort hvem som er hypp på å finne på noe gøy eller ikke "ala ta en vin en kveld". Og så får man innarbeidet et lite arsenal av replikker man vet fungerer, som skaper interesse og har litt humor over seg. Og så får man som regel noen over på vin en kveld, og så blir det puling osv... Det blir som skrevet noe litt mekanisk over det. Men det blir jo litt det samme som å sjekke damer på byen. Man lære etterhvert å spotte hvem som er åpen for noe eller ikke, og man lærer seg litt hvordan man skal kommuniserer for å komme noen vei. Men det med spenningen er et poeng. Tinder er kanskje mindre spennende enn å sjekke på byen. Jeg spotter mye raskere på Tinder hvem som er ute etter noe og ikke. Og har man først viben gående med noen er det omtrent bombesikkert at det blir en kveld/natt ut av det. Anonymkode: 4d8c5...1de
AnonymBruker Skrevet 3. juni #14 Skrevet 3. juni Synes tinder var håpløst. Alt for mange profiler med null tekst og i beste fall noen utfylte felter ellers. De fleste legger bare ut bilder, og kanskje en lang rekke emojis. Og ofte er bildene fra stranda. Tinder framstår i stor grad som en sexapp. Selv om jeg sikkert sveiper riktig vei på et par hundre profiler til slutt, så var det veldig, veldig få matcher. Typ 3. M44. Anonymkode: 6c0cd...338 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #15 Skrevet 3. juni Det er veldig mange dårlige kvinnelige profiler der. Du får ikke så lett likes eller matcher heller. Men sånn er det for alle. Kvinner får alt for mye likes, men sliter også med å finne noen ålreite menn. Som vanlig handler det om å gjøre en jobb med profilen som fremstiller deg riktig og på en måte som fanger interesse. Her er det mange som bruker muligheten til å vise hvor dårlige sosiale antenner de har. Legg merke til at det er en del kvinner som sier de har funnet sin kjæreste der. Det betyr at det må være tilsvarende menn som sier det samme. Anonymkode: 2d28a...e56
AnonymBruker Skrevet 3. juni #16 Skrevet 3. juni Tinder fungerte ikke for meg. Møtte folk, men ble aldri noe kjemi med de jeg møtte Hun ene skriver fortsatt til meg om de mennene hun gikk for og klager til meg. Fikk noen venninner da😅 De som er vellykket med dating, er det på alle arenaer Anonymkode: fedb5...240
AnonymBruker Skrevet 3. juni #17 Skrevet 3. juni Fungerer fint for de beste mennene. Det er overvekt av menn der, ca 70/30. 10% av kvinnene er sikkert falske profiler ogsÅ. Anonymkode: 395d2...3f4 2
Nilb Skrevet 3. juni #18 Skrevet 3. juni Selv tipper jeg jeg får mere matcher og samtaler enn gjennomsnittsmannen selv, men det har ikke så mye å si, siden 99% av kvinner innpå der er useriøse. Flaker, ghoster, vanskelig å kommunisere med. Selv de som viser mye interesse kan bare slutte å svare helt ut av det blå. Spesielt damer som er eldre enn meg (24) er svært vanskelig å kommunisere med, spesielt de i 30-40 åra. De fleste har ikke bio heller
AnonymBruker Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni Ikke i det hele tatt for min del. En ting er at omtrent ingen hadde skrevet et eneste ord om seg selv. Det spilte uansett liten rolle, for jeg fikk aldri en eneste like fra norske kvinner. Jeg er selv etnisk norsk. Anonymkode: 69771...975
AnonymBruker Skrevet 4. juni #20 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (På 2.6.2025 den 20.31): Å være mann på Tinder er som å ha døra åpen til et utested der noen alltid vil slippe deg rett inn – du trenger ikke si så mye, ikke gjøre så mye, det bare skjer. Matcher kommer inn, samtaler starter uten særlig innsats, og det er alltid noen som vil “ta en vin en kveld”. Det burde føles som en seier, og i starten gjør det det. Men etter hvert blir det noe mekanisk over det hele. Du sveiper videre selv når du har fem samtaler gående. Du svarer ut av høflighet, ikke interesse. Du begynner å glemme navn før du har rukket å huske dem. Det er som en strøm av bekreftelse som aldri stopper, men som heller aldri lander noe sted. Og midt i det hele står du, alene med all oppmerksomheten – og tenker at det kanskje var mer spennende da det ikke var så lett. Anonymkode: 4a387...da5 Helt feil. Slik er det ikke for 99% av menn på Tinder. Anonymkode: af1a2...fbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå