Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, ikke print screen, for jeg vil de skal fortsette å danse :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Binna
Skrevet (endret)

Høyreklikk på den, så "legg til". Så velger du "legg til" igjen, eventuelt forandre hurtigtast "navnet" først.

Noen ganger når man høyreklikker så man først trykke "merk alt" før du får lov til å trykke "legg til".

Skjønner?

Endret av hæxa
Skrevet

Klikk på smiley'en så du får en firkantet rute rundt den (marker), så høyeklikk å velg Legg til. Da skal det være i boks.

Gjest gjest1
Skrevet

Jupp, jeg har lagret dem sånn, så jeg kan bruke dem på selve msn, men jeg mener hvis jeg snakker med noen og de sender det stresseegget mitt

<--- det

som kun en smiley, og ikke som fil (for de har den ikke som fil), er det noen som helst måte å finne den på dataen? Eller fungerer de bare på msn?

Gjest Binna
Skrevet

Da er de nok bare på msn, jeg er ikke sikker på det..-

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har allerede prøvestjelt det.

Lagre som >egg

>åpne messenger

>mine utrykksikoner

>opprett

>finn bilde

>sett inn

>skriv inn egg i ledig linje

Skal du bruke det eller sende det i messenger er det bare å skrive >egg

Skrevet

Eg har gitt svaret på korleis du lagrar emotikon frå MSN til ein annan stad, slik at du kan bruke det der du vil, i denne tråden...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var så absolutt ikke trond nils! :rodme: var usikker på om jeg hadde lagt inn spørsmålet før hehe

men jeg har ikke norsk windows, så finner ikke fram. Kom til username, når jeg går inn på det kan jeg velge mellom:

Cookies

Desktop

My documents

Start menu

Windows

Finner ikke noe av resten du skrev i noen av disse ;(

Skrevet

Ah - det er ein liten ting til eg bør nemna ja: Slå på "View hidden files and folders" (noko i den dur) - den Programdata-mappa er skjult...

Gjest gjest1
Skrevet

Om den skal ligge i venstre marg? Finnes ikke her :S Jeg blir arg på min data!

Gjest Gjest
Skrevet

Når du går inn på Min datamaskin går du inn via verktøylinjen:

Verktøy|Mappealternativer og så åpner du arkfanen Vis.

Deretter må du rulle litt ned til du ser en folder som heter Skjulte filer og mapper. Der har du to alternativ og så haker du av på Vis skjulte filer og mapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...