Ravenna Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Jeg vet ikke helt hvor serien ligger an i løypa på TvNorge for tida, jeg laster ned episodene hver uke fra nettet. For det første må jeg bare si at sesong 3 er den beste sesongen hittil, jeg var ikke så glad i denne serien før, men den har absolutt tatt seg opp. Det jeg egentlig ville si var at jeg så nettopp de to nyeste episodene, som er nr 14 og 15. Disse må rett og slett sees. Jeg så de rett etter hverandre, og fant ut at de hadde veldig stor sammenheng. Jeg sitter her i allefall og er skjelven enda. Episode 15 er noe av en helt annen verden, og jeg satt med klump i halsen hele veien. Det hele var så mye større enn en vanlig OTH episode. Det er lenge siden jeg har vært så grepet av en episode i en tv-serie. Jeg vil ikke si noe om handlingen, det vil ødelegge litt. Skuespillerene var glimrende i denne episoden, og jeg ble nesten sugd inn i tvn. Satt igjen med en vond klump inni meg etterpå, og jeg fikk virkelig lyst å fjerne klumpen til alle de som har en slik hver dag. Nå ble jeg veldig emosjonell her altså Noen som har sett?
Windy Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Laster det ned jeg også, er enig i at det tar seg opp nå! Og siste episoden var virkelig spesiell, veldig bra selv om du sitter med en uggen følelse etterpå (men det er ofte skikkelig bra tv når en oppnår det ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå