Gå til innhold

Litt frustrert over mannens sexlyst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex ca 1-2 ganger i uka, sånn omtrent. Iblant oftere. Relativt lik sexlyst. Før mensen har jeg mindre lyst, oftest ei ukes tid, men halvannen uke uten sexlyst har skjedd et par ganger, det har også kun vart et par dagers tid og jeg vet at det er "den tida" kun fordi jeg får direkte avsmak på sex den tida. Jeg vet aldri når denne uka inntreffer eller når den går over pga uregelmessig og generelt ustabil syklus. Rundt eggløsning skulle jeg gjerne hatt sex flere ganger daglig.

De gangene jeg vil ha mer sex, så hjelper han meg gjerne med ei håndsrekning, uten at han vil motta selv eller ha sex. Ikke hver dag/gang, men iblant.
De gangene han vil ha mer sex enn meg, så hjelper jeg også ham med ei håndsrekning. 

Jeg kan få lyst samme minutt etter orgasme de gangene jeg har mest lyst, om han skulle ombestemme seg og ha lyst på sex likevel. Det skjer ofte.

Han kan/vil ikke om jeg skulle ombestemme meg. Det kan være samme dag, dagen etter - det går ofte 5-7 dager før neste gang han vil ha sex etter en runk eller sugings. Det er det samme med sex, han har gjerne ikke lyst før etter 5-7 dager. Det er så frustrerende og jeg kvier meg mer og mer for å gi ham ei håndsrekning. Noen ganger er det uproblematisk fordi jeg uansett ikke har lyst disse dagene, men stort sett så tar det ikke opptil ei uke før jeg vil ha sex - etter å ha vært uten kanskje til og med ei uke før håndsrekninga jeg ga ham. Jeg kan fint gå ei uke uten sex, det tåler jeg bra, men det blir iblant opptil to uker og det er skikkelig kjipt, og kun pga en runk eller sugings. 
Han runker ikke selv, sier han. Jeg tror på ham også, utfra hva jeg ser av sexlysta hans etter utløsning. 

Er det flere som har det sånn? 

Anonymkode: 6b685...3a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg kan godt ha sex hver deg. de dagene jeg vet jeg ikke kommer til å ha sex så fikser jeg det selv eller så får jeg hjelp av kjæresten min. men jo han tar seg nok en runk han også skal du se. 

men du må nok ta en prat med han. har dere prøvd å onanere sammen? det blir jeg skikkelig tent av. å se og høre samboer har det digg med seg selv. 

Anonymkode: 7773c...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...