Netten Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Har funnet DEN perfekte nettsiden! Her selger de sminke-, hudpleie- og hårpleieprodukter til nesten halvparten av prisen her hjemme! Og portoen er det heller ikke noe å si på (sendes fra England). Ble SÅ glad når jeg så at de hadde Dermalogica produkter til spottpris! Yoohoo!!! Absolutt verdt et besøk jenter!
Saeria Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Ja her er lookfantastic en av mange sider vi KG jenter er glade i.
marta Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Been there, done that, got the T-shirt.. Men uansett er det fint at du sier fra om slike geniale sider, for det er alltid noen som ikke vet om dem. Takk! Endret 17. mars 2006 av marta
Eponine Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Been there, done that, got the T-skirt.. Men uansett er det fint at du sier fra om slike geniale sider, for det er alltid noen som ikke vet om dem. Takk! ← Ja, jeg ble kjempeglad! :D jeg visste ikke om den
Gjest Jalileh Skrevet 17. mars 2006 #6 Skrevet 17. mars 2006 Ja den er superduper. Har nettopp bestilt mine "nødvendigheter"...
Miss Marple Skrevet 17. mars 2006 #7 Skrevet 17. mars 2006 Konge side! Har bestilt derfra i noen år nå. Bestilte faktisk shampoo og balsam derfra i dag, så nå venter jeg bare på pakke i posten!
lillesky Skrevet 17. mars 2006 #8 Skrevet 17. mars 2006 Ta et søk her på KG på LF eller lookfantastic, så finner du masse om dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå