AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Flere som opplever orgasmer som svak? Er kvinne i tidlig 30-årene, og var vel rundtom 20 når jeg innså at det jeg opplevde (med hjelp av vibrator) var orgasmer. Tenkte at det ikke kunne være orgasme jeg opplevde, siden de ble så fremsnakket og «overdrevet» når man hørte folk beskrive en orgasme. Innså etterhvert at this is it. Litt skuffende, men har lært meg å akspetere det. Mannen min (møtte han som 25-åring) var den første og eneste partneren jeg har opplevd orgasme med. Om dere er som meg, har det endret seg for dere, eller har dere bare akseptert situasjonen? Anonymkode: 53a29...bf4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Det er mange ulike typer og styrkrgrader av orgasmer. Første gang jeg kom var jeg 10-11 år. Og da ble jeg helt skremt over styrken på orgasmen. Brukte mange år på å forme orgasmen eller nytelsen eller hva jeg skal kalle det. Da jeg var 15 ble jeg interessert i meditasjon og pusteteknikk, og ble overrasket over hvor dype og langvarige orgasmer jeg fikk bare ved pustekontroll og å fokusere på ulike deler av kroppen. Dette var ikke poenget med meditasjonen, og jeg bruker det mest til "vanlig" meditasjon. Men det handler om å kjenne kroppen sin. Svake/grunne orgasmer har jeg stort sett bare når jeg er sliten. Kanskje det er sånne mini-orgasmer som er dine eneste? Vibrator har jeg brukt lite i mitt liv, synes vibrasjonene er for sterke. Jeg har alltid lett fått orgasmer med andre, men jeg sier også fra hva jeg trenger og hva som evt. ikke fungerer. Kvinne 45 Anonymkode: eaa5c...332 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Orgasme er langt i fra likt for alle. Sånn er det for menn også. For min del er orgasme som et 3-4 gode nys, eller som å bli klødd et sted man klør. Anonymkode: 8b972...e24
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Min opplevelse er at jeg har fått nytelse av sex med menn, men etter at jeg fikk vibrator forsto jeg virkelig hva en orgasme var. Aldri har en mann fått meg til å få orgasme på den måten som med vibrator. Jeg kan bygge den opp, vite hvor langt unna jeg er og få sterke orgasmer. Kommer også raskt av vibrator og kan komme flere ganger. Blir bare bedre og bedre Anonymkode: 72029...f6d
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Ser at andre nevner andre ting utenom direkte sex og det kan jeg også bekrefte. Har vært en metode jeg har brukt siden jeg var ganske ung/barn. Visste ikke at det jeg gjorde, gjorde at jeg fikk orgasme haha. Før i ettertid. Kommer ikke tid å si hva det er, fordi det er sykt rart. Anonymkode: 72029...f6d
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Jeg opplevde svake orgasmer helt til jeg fikk barn. Var usikker på om det var orgasme, og klarte ikke å skille de gangene det føltes som jeg nådde orgasme for så at lysta døde ut eller at jeg bare nådde en topp i lysta, og så ble den brått borte. Det føltes egentlig helt likt. Jeg var veldig seksuell av meg (mentalt), men fysisk fikk jeg ikke så mye ut av det. Jeg fikk litt mer ut av det ved bruk av vibrator, men ikke mye. Etter fødsel så ble jeg plutselig mye mer følsom og sexen ble fantastisk - orgasmene ble skikkelig deilig, langvarig og intens. Etter to barn har jeg det som plomma i egget. Jeg bruker aldri vibrator lenger, da det funker best uten. Anonymkode: 70fb6...3dc
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser at andre nevner andre ting utenom direkte sex og det kan jeg også bekrefte. Har vært en metode jeg har brukt siden jeg var ganske ung/barn. Visste ikke at det jeg gjorde, gjorde at jeg fikk orgasme haha. Før i ettertid. Kommer ikke tid å si hva det er, fordi det er sykt rart. Anonymkode: 72029...f6d Nå ble jeg kjempenysgjerrig 😇 Anonymkode: 85751...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni Jeg får svake orgasmer om jeg er trøtt og når magemusklene er svært utrente. Anonymkode: 3d4ef...f8b
AnonymBruker Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nå ble jeg kjempenysgjerrig 😇 Anonymkode: 85751...e2c Haha går ikke i detalj, men å presse lårene sammen. Håper ikke jeg er den eneste som har gjort dette Anonymkode: 72029...f6d
Bamseklemmer Skrevet 2. juni #10 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er mange ulike typer og styrkrgrader av orgasmer. Første gang jeg kom var jeg 10-11 år. Og da ble jeg helt skremt over styrken på orgasmen. Brukte mange år på å forme orgasmen eller nytelsen eller hva jeg skal kalle det. Da jeg var 15 ble jeg interessert i meditasjon og pusteteknikk, og ble overrasket over hvor dype og langvarige orgasmer jeg fikk bare ved pustekontroll og å fokusere på ulike deler av kroppen. Dette var ikke poenget med meditasjonen, og jeg bruker det mest til "vanlig" meditasjon. Men det handler om å kjenne kroppen sin. Svake/grunne orgasmer har jeg stort sett bare når jeg er sliten. Kanskje det er sånne mini-orgasmer som er dine eneste? Vibrator har jeg brukt lite i mitt liv, synes vibrasjonene er for sterke. Jeg har alltid lett fått orgasmer med andre, men jeg sier også fra hva jeg trenger og hva som evt. ikke fungerer. Kvinne 45 Anonymkode: eaa5c...332 "Men det handler om å kjenne kroppen sin." Det er magiske ord som gir både mening og betydning🪄👏 Ikke minst det å utforske og elske seg selv, har stor betydning på veien mot orgasmen❣️ Enig.. meditasjon og pusteteknikk hjelper stort.. Meditasjon gjør at kroppen slapper så mye bedre av.. det fjerner stress, og alle forvirrende tanker og grublinger forvinner.. Kroppen går i mental dvalemodus. Dette er i grunn orgasmens 1. krav👏 Pusteteknikk er supert, for det trigger orgasmen.. Hjernens reaksjon på høy puls, kan få orgasmen til å tømme "begeret". Det "begeret" jeg snakker om, er stimulering fra alle erogene soner. Oppbyggingen av orgasmen samles der, så med litt utholdenheten gir dette sterkere orgasmer. Men det er jo en sammenheng mellom sterke orgasmer, og sterke bekkenbunnsmuskler. Så knipeøvelser har stor innvirkning på kvinner og menn, med tanke på orgasmens styrke. Nå føler jeg at jeg skriver noe du vet fra før da🤭 men tanken var om det kanskje er til hjelp for andre🫠 Kvinner er forskjellige når det gjelder, mentale innstillinger og kunnskap om orgasmen.. For biologisk er stort sett alle like.. så alle kan få sterke orgasmer, hvis de går "all in" for å oppfylle orgasmens "krav" Menn slipper ikke unna dette.. de bør jo også ha positiv mental innstilling og kunnskap for å lykkes med kvinnen. For orgasmen er skjør, den trenger positivitet. Så sex med en kvinne krever positiv innstilling og godt samarbeid, i et ord betyr det fantastisk god kjemi❣️
Bamseklemmer Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min opplevelse er at jeg har fått nytelse av sex med menn, men etter at jeg fikk vibrator forsto jeg virkelig hva en orgasme var. Aldri har en mann fått meg til å få orgasme på den måten som med vibrator. Jeg kan bygge den opp, vite hvor langt unna jeg er og få sterke orgasmer. Kommer også raskt av vibrator og kan komme flere ganger. Blir bare bedre og bedre Anonymkode: 72029...f6d Fordelen med å være alene, er jo at menn ikke lager "støy" for orgasmene dine👏🤭
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni P-piller gjør dem svakere for meg, i tillegg blir de svakere om jeg ikke gjør bekkenbunnsøvelsene jeg skal gjøre. Men p-pillene er desidert den største grunnen bak dårligere orgasmer. Men siden det ikke finnes en kur mot endometriose og smertene jeg opplever, så blir det hormoner de presser på meg 🥺 Anonymkode: ba402...106
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 2.6.2025 den 1.17): Haha går ikke i detalj, men å presse lårene sammen. Håper ikke jeg er den eneste som har gjort dette Anonymkode: 72029...f6d Langt i fra. Dette har jeg gjort fra jeg var ung. Helt vanlig. Anonymkode: 8b972...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå