Baby Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har i lengre tid sikklet på noen jeans til å ha oppi støvlettene, men vet ikke helt om jeg kler det. Jeg har litt hofter, og bruker gjerne bukser med bootcut. Vet at formene vil synes mer i sånne smale jeans, men er jo ikke så ille alltid det heller. Jeg er 170 cm høy og bruker rundt 30-31 i vanlige jeans. Noen som vil hjelpe meg?
Gjest Tristessa Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Enig med gjest, Acne har fine bukser! Du trenger jo ikke å velge de som er smalest i leggen, vanlige straightleg bukser vil nok også gjøre seg fint. Men jeg husker veldig godt da jeg skulle prøve på mitt første par smale jeans etter gudene vet hvor mange år i bootcut. Det er en omstilling, men det går seg fort til. Jeg liker Lee og Levis veldig godt, men det er egentlig bare å prøve seg frem. Jeg ville rådet deg til å gå til en butikk med godt utvalg, alliere deg med butikkhjelpen og vært tålmodig og prøvd flere par på.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Hvilke Levis-modeller vil du anbefale, Tristessa?
Gjest Tristessa Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Levis 558 har i alle fall smale ben, men jeg er jammen ikke sikker på hva som finnes i butikkene for tiden. På tide å ta en titt snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå