roffe Skrevet 20. november 2002 #1 Skrevet 20. november 2002 Dette er noe jeg har lurt på lenge! Hvorfor krever den andre parten at det skal være spenning og forelskelse i et samboer/ekteskap helt til man dør? er det ikke nok med alle de små positive tingene som skjer når man kjenner hverandre godt? det er jo de som dominerer ikke sant? er det noen med synspunkter om dette emnet? legg inn et inlegg da vel!! :-?
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #2 Skrevet 21. november 2002 Hei, jeg tror ikke at en annen person KREVER spenning i forholdet til ENHVER tid - men det jeg tror er VIKTIG i et forhold hvor man etter hvert kjenner hverandre veldig godt - det er å lage noen SPENNINGER - disse behøver ikke være mer enn et lite vink om en eller annen god egenskap man finner hos den andre, en overraskende barnevakt en kveld, en lapp med "jeg elsker deg" eller noen blomster man har plukket helt selv på egenhånd. Her tror jeg nemlig veldig mange "feiler". Fordi man tilsynelatende har det så fint. Vi kjenner hverandre så godt og alt er så greit. Dette tror jeg er grunnen til at mange forhold ryker. Den ene part begynner å bli drittlei av alltid å måtte ordne alt mulig praktisk og aldri få noe særlig takk for det. Det er kjempefint at man finner på ting - så lenge den andre part fikser alt det praktiske rundt. hilsen en som ikke fikset det lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå