Elle Melle Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Er det noen her som har spilt Tork og kan fortelle hva man skal gjøre når man er kommet til de to romvesnene som står bak noe som minner om en bardisk? Blir snart gal her... Tork: http://www.abc.net.au/gameon/tork/default.htm
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Er det noen her som har spilt Tork og kan fortelle hva man skal gjøre når man er kommet til de to romvesnene som står bak noe som minner om en bardisk? Blir snart gal her... Tork: http://www.abc.net.au/gameon/tork/default.htm ← Du har funnet ut av de to symbolene som betyr "ta" og "gi"? Du skal gi dem noe, slik at du får det de har, i bytte. (OK, da. De vil ha det du har byttet til deg ved å gi de røde "prikkene" til et annet av romvesnene. Men hvis du prøver det, svarer de med et annet symbol. Dette symbolet vil du finne igjen i et par andre rom...)
Elle Melle Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2006 Takk, det hjalp! Men hva gjør jeg for å komme forbi den dumme planten med øyet? Hva skal jeg gi den eller det romvesenet for å få det til å gå i fellen i stedet for meg?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 Takk, det hjalp! Men hva gjør jeg for å komme forbi den dumme planten med øyet? Hva skal jeg gi den eller det romvesenet for å få det til å gå i fellen i stedet for meg? ← Har du fått romvesnene med "krystallkulene" til å vise deg visjonene? Da ser du hva som har gått galt med det første romvesnenet du møtte (og det var fordi skipet ditt krasjet). Hvis du fikser opp i det, vil du få noe som i utgangspunktet virker unyttig, men...
Colargol Skrevet 21. mars 2006 #5 Skrevet 21. mars 2006 Slemme deg! Nå har jeg også fått dilla jo!!!!
Elle Melle Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2006 Nei, her ikke sett noen visjoner nei... Aaaaaargh, jeg blir så hekta og har alt for liten tid til å finne ut av det hele! Jeg har altså klart å dteke mat, gi til han fyren som gir meg penger tilbake og klart å bytte til meg et kronblad slik at jeg har fått en slik lilla med tre prikker. Så sitter jeg fast i grunnen.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #7 Skrevet 21. mars 2006 Men du har sett romvesnene med krystallkulene? Du kommer til dem ved å gå gjennom noen sånne portal-dører. Inne i rommet er det et symbol, og hvis du sier "ta" + symbolet, vil du få se en visjon. For hvert krystallkule-vesen du spør, får du se litt mer av hendelsesforløpet.
Elle Melle Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2006 Trenger jeg å gi dem noe for å få sett mer for hver gang? Trenger jeg noen ting med meg etter at jeg har gitt det skadde romvesenet de lilla prikkene og fått den dingsen som jeg gir planten og redder det lille romvesenet? Jeg fulgte etter dem og fikk sett hvor de bor, men hva gjør jeg videre? Finner jeg ut det ved å se mer visjoner? (Jeg ble så lei av å se det samme omigjen at jeg ikke orket å se ferdig, så da gikk jeg nok glipp av progresjonen...
Elle Melle Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2006 Fant endelig denne: http://www.nordinho.net/vbull/showthread.php?t=3557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå