Kosejenta Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Vi må snart ha ny bilstol til poden på litt over 2,da lillebror skal overta den han har i dag(Acta Graco som kan brukes begge veier) som vi er veldig fornøyd med. Noen som kan anbefale et bra sete.Har vært inne på sånt recarosete, men det koster visst skjorta Kosejenta
nallemaja Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Recarosete er bare å anbefale. Det er verd ALLE pengene! Ungene sitter så godt og trygt, "auler" seg ikke ut av selen, kommer høyere og ser bedre, har gode fothvilere(ekstrautstyr) og er godt sikret. Nå er det minstejenta som bruker setet vi har, og på langturer sitter hun støtt med kropp og hode når hun sovner pga formen på setet. Enkelt å vaske den også! stoffet i stolen støter fra seg væske, så det skal mye til for at det skal bli skikkelig skittent.(og dette stod ikke i reklama om setet engang!) Setet vårt har også inntak for lyd, feks mp3 eller discmann, og innebygde høytalere i hodebeskytteren.
Kosejenta Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2006 Høres veldig bra ut!!Kanskje vi skal gå for et slikt. Vet du ca hvor mye et koster??
Kendra Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Britax Two Way Elite!! Har dette til vår 2,5-åring, og kunne ikke vært mer fornøyd!
pondusa Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 (endret) Vår 3åring sitter i et hts besafe barnesete. Har det som plommen i egget. Når hun blir 4 år skal vi kjøpe "storsete" til henne, altså slik pute m/rygg. Blir nok et Maxi Cosi Rodi XP, er det sete som kommer best ut i test bla. hos bladet Motor og hos forbrukerrådet. Recarosetet scorer visst dårlig i flere tester, så det tør vi ikke ta sjansen på. Endret 17. mars 2006 av pondusa
Gjest nallemaja ikke logget på Skrevet 17. mars 2006 #6 Skrevet 17. mars 2006 de koster fra 2000 og opp tror jeg, men de er av og til på tilbud helt ned i halv pris, særlig hvis du kjøper med fjorårets farger... en tin til om recarosetet vårt er at det kan brukes fra 2 år opp til 10-12!
Kosejenta Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2006 de koster fra 2000 og opp tror jeg, men de er av og til på tilbud helt ned i halv pris, særlig hvis du kjøper med fjorårets farger... en tin til om recarosetet vårt er at det kan brukes fra 2 år opp til 10-12! ← Det var jo ikke ille pris da.Det vi har nå kostet 1998,- tilbud nedsatt me kr.500,-. Trodde de var mye dyrere jeg. Et fett for meg hvilken farge det er(dvs nesten da...knæsje farger/mønstre er vel ikke helt kult i lengden ...) Kjempe flott at det kan brukes så lenge.Poden er jo fylt 2 nå, gidder ikke kjøpe nytt til lillebror også kjøpe nytt større til poden om noen år igjen. Tusen takk for hjelp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå