Babyface Skrevet 20. november 2002 #1 Skrevet 20. november 2002 Jeg lurer på om det er noen begrensninger i hvor mange ganger i året man kan bytte strømleverandør. Jeg lurer også på når på året strømprisene er lavest. For hvis man skal binde prisen, f eks for et år, lønner vel det seg når prisen er på bunn.
Silfen Skrevet 20. november 2002 #2 Skrevet 20. november 2002 Hiver meg med på Babyfaces spørsmål og legger dessuten til; noen som vet om noen bra selskaper å benytte for strøm? Vurderte sterkt HydroTexaco men de har ikke mndsregning og det er ett kriterie for meg. Er det dyrt å binde strømmen på ca 40-41 øre?
Gjest Newt-ikke innlogget Skrevet 20. november 2002 #3 Skrevet 20. november 2002 Det er ingen begrensning på hvor mange ganger man bytter strømleverandør. Dere finner haugevis av andre opplysninger om strøm og strømpriser på http://www.konkurransetilsynet.no -newt
Gjest Lea Skrevet 20. november 2002 #4 Skrevet 20. november 2002 Vi bruker Ustekveikja Energi og er storfornøyd. De har ikke den aller billigste strømmen, men er meget stabile. De som er billigst har lett for å øke prisene drastisk etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå