Bingodingo Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Jeg er født i 1993. Jeg Så i dag, ved en tilfeldighet ifm sykemelding, at jeg har en yrkesskade ifra 2002. Regner med det er noe som har skjedd på skolen, men verket jeg eller mine foreldre husker noe. Jeg kan ikke trykke innpå selve yrkesskaden. Hvordan får jeg informasjon angående yrkesskaden?
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Be Nav om dokumentinnsyn, så får du det tilsendt i posten. Ellers så melder skolene om alt mulig, falt i gymmen og skadet kneet, osv. Anonymkode: 4bbe7...d7c
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Hos meg ble det meldt at jeg kan ha slått en tann. Dette itilfelle tannen skulle få skader påfølgende uker som ikke var synlig akkurat dagen jeg skadet meg. Dette er helt vanlig. I dag kan jeg ikke bruke dette til noe selvom jeg har dårlige tenner. Anonymkode: 8ffdb...0e6
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni I de fleste tilfeller er yrkesskader fra 2002 lagret i papirarkiv ved NAV kontoret du tilhørte da skaden oppsto. Det jobbes med å skanne papirarkivet slik at det blir tilgjengelig digitalt. Du kan ringe eller sende melding til NAV Kontaktsenter og be om at de videresender forespørsel om at vedtaket letes frem fra arkiv og sendes til deg i posten. Men vær obs på at dette kan ta litt tid. Hvis du bare er nysgjerrig på hva det gjelder og ikke har umiddelbart bruk for det, så gjør det vel ikke noe å vente. Anonymkode: b1cd0...3eb
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Når min sønn ble skadet i barnehagen så ble det meldt inn skade. Og husker en jente jeg kjente fikk en brannskade på armen i kjemi/naturfagtimen på skolen, så sånne saker blir jo meldt Anonymkode: 84ca1...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå