Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Ville det plagd deg om kjæresten din var feit? Ville du sjemtes, og gjemt vekk kjæresten for venner og familie? Ville du spøkt om kjærestens overvekt overfor venner?

Det fasinerer meg at det finnes mennesker som faktisk gjør dette. Hvorfor bli i lag med en person som vekker avsky hos deg selv. En kjæreste du ikke er stolt over. Mennesker fortjener så mye mer enn å bli bedratt bak ryggen av kjæresten sin. Alle vil vi vel tro at vi er vakker i kjærestens øyne.

Dette forstår jeg bare ikke.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Det ville plaget meg i den forstand at det kan være helsefarlig.

Men jeg ville aldri skjemtes over ham, gjemt ham vekk eller fleipet med overvekta. Det tror jeg ikke noen som faktisk er glad i kjæresten sin ville gjort.

Skrevet

Samboeren min er ikke akkurat noen sylfide, men jeg hverken skammer meg over ham eller gjemmer ham vekk! Ikke vekker han noen form for avsky i meg heller, tvert i mot. Han veier riktignok litt mer enn han burde, men med mye trening og hardt kroppsarbeid "i bunnen", er ikke de ekstra kiloene på noen måte plagsomme.

Jeg (Og han selv!) kan imidlertid godt fleipe med at han er en stor mann, men jeg sitter selvfølgelig ikke og gjør narr av ham på en ondskapsfull måte!

Gjest Gjest
Skrevet

Nei en overvektig kjæreste ville ikke plaget meg. Jeg ville nok ha større problemer om det skulle gå andre veien. Men sånt ser man jo når man treffes og da er det vel sannsynligvis heller ingen tiltrekkning der. Man mobber ikke folk for utseendet UANSETT! Vil gjerne ha en bamse å klemme på jeg.

Gjest camillo
Skrevet

Jeg ville hatt problemer med en direkte feit kjæreste.

Det betyr ikke at jeg hadde oppført meg som en idiot av den grunn, men det ville plagd meg, ja. Men nå er det jo liten sjanse for at det ville skje; hadde han vært slik da jeg ble sammen med ham hadde det jo ikke vært noe tema.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville lagt an/sjekket opp en som var feit(da snakker jeg skikkelig overvekt). Men en som er lubben/stor hadde ikke gjort noe, det kan være ganske sjarmerende.

Ellers tror jeg det det ville vært anderledes for meg dersom typen hadde lagt på seg mens vi var sammen. Da er jeg liksom glad i han alt, og da skader det ikke med litt ekstra fett.

Gjest Jalileh
Skrevet
Det ville plaget meg i den forstand at det kan være helsefarlig.

Men jeg ville aldri skjemtes over ham, gjemt ham vekk eller fleipet med overvekta. Det tror jeg ikke noen som faktisk er glad i kjæresten sin ville gjort.

Ditto.

Skrevet (endret)

Det er en lite aktuell problemstilling for meg siden jeg i utgangspunktet ikke hadde innledet et forhold til en slik person.

Han kunne dog vært litt lubben, uten at jeg hadde blitt sjenert av ham av den grunn.

Endret av Christiane
Skrevet

Jeg ville ikke inngått et forhold med en jeg hadde utseendemessige problemer med.

Gjest Gjest
Skrevet

Spørs hva du mener med fet...hvis han ikke får plass i flysetet er det klart han er overvektig..

Men som en annen her sier: jeg ville faktisk ikke ha blitt sammen med en overvektig mann! (Ei heller en tynn en..)

Skrevet

Jeg har en tendens til å falle for bamser, altså menn med litt polstring for å sid et sånn. En av eksene mine var det mange som kalte for feit, men jeg syntes aldri det og hadde ingen problemer med det. Jeg ble glad i han som person og skammet meg aldri. Kjæresten min nå har litt mage, men det bryr jeg meg heller ikke om sånn sett (bortsett fra det med helsa da så klart, men det vet han godt om selv og jobber med det).

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg ville ikke inngått et forhold med en jeg hadde utseendemessige problemer med.

Enig. Jeg hadde ikke innledet et forhold til en jeg ikke var tiltrukket av.

Gjest camillo
Skrevet
Jeg har en tendens til å falle for bamser, altså menn med litt polstring for å sid et sånn. En av eksene mine var det mange som kalte for feit, men jeg syntes aldri det og hadde ingen problemer med det. Jeg ble glad i han som person og skammet meg aldri.

Nei, hvorfor i all videste verden skulle du det. :)

Skrevet

Jeg var tynn når vi ble kjæreste, for så å ese ut... Tror nok ikke han følte seg lurt av den grunn... :) Og jeg hadde heller ikke haatt noe problem om det hadd vært han som ble stor. Ikke utseende, men personligheten jeg faller for!

Gjest camillo
Skrevet
Jeg var tynn når vi ble kjæreste, for så å ese ut... Tror nok ikke han følte seg lurt av den grunn...  :)  Og jeg hadde heller ikke haatt noe problem om det hadd vært han som ble stor. Ikke utseende, men personligheten jeg faller for!

Vil bare si at jeg også selvfølgelig faller for personligheten, men jeg synes likevel utseende er litt viktig. Det er jo en forskjell på en veldig god venn og en kjæreste. Ikke bare utseendet, men det er noe av det. Jeg må synes kjæresten min er attraktiv.

Nå varierer det selvfølgelig hva folk finner attraktivt, men jeg ville bare kommentere at selv om jeg ikke ville likt at kjæresten min este skikkelig ut, så betyr ikke det at jeg ikke går etter personlighet. I tillegg til det jeg skrev over, så har det også med helse å gjøre - dersom han virkelig ble stor, og med aktivitetsnivå å gjøre. Jeg ville nok ikke trivdes med det, uten at jeg føler meg spesielt overfladisk av den grunn.

Gjest Gjest
Skrevet
Ville det plagd deg om kjæresten din var feit? Ville du sjemtes, og gjemt vekk kjæresten for venner og familie? Ville du spøkt om kjærestens overvekt overfor venner?

Det fasinerer meg at det finnes mennesker som faktisk gjør dette. Hvorfor bli i lag med en person som vekker avsky hos deg selv. En kjæreste du ikke er stolt over. Mennesker fortjener så mye mer enn å bli bedratt bak ryggen av kjæresten sin. Alle vil vi vel tro at vi er vakker i kjærestens øyne.

Dette forstår jeg bare ikke.

hadde vel aldri valgt en slik kjæreste om det plaget meg...mye rare folk.gjemme kjæresten? går det an?

Gjest camillo
Skrevet
hadde vel aldri valgt en slik kjæreste om det plaget meg...mye rare folk.

Folk kan legge på seg, da.

gjemme kjæresten? går det an?

Kanskje litt vanskelig. :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sammen med en som var feit i utgangspunktet, feite folk tenner meg ikke. Men jeg har derimot vært sammen med en som var "småfeit".

Om jeg var sammen med en som ble feit etterhvert... Vel, jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert før jeg hadde vært i den situasjonen.

Gjest gjesta
Skrevet

Samboer har lagt på seg 20 kg etter at vi ble kjærester. Jeg synes IKKE det er ok. Har problemer med å si at han er sexy for det er han faktisk ikke.

Men aldri i verden at jeg vil gjøre narr av ham og gjemme ham bort. Overvekten er hans og han får gjøre som han vil med den.

Gjest Gjesta
Skrevet

Samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...