Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere gidder å ta turen inn her og gå inn showroom , shop og side 9, så ser dere en brun skinnjakke mer ribbekant nederst. Lurer på om noen av dere har sett liknende jakker andre steder? Er nemlig litt i tvil om jeg skal ha den eller ikke. Satt egentlig veldig fint, men når jeg tar glidelåsen helt opp ble den litt trang over brystet. En størrelse opp ville nok blitt for stort, så da lurer jeg heller på om det finnes liknende jakker som kan prøves.

Takk for hjelpen, hvis dere gidder.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Jeg fant den ikke der inne, men jeg har kjøpt den du snakker om. De har en på Lene V til 1699 kr i bedere skinn. Men jeg er veldig fornøyd med min.

Skrevet
Hei

Jeg fant den ikke der inne, men jeg har kjøpt den du snakker om. De har en på Lene V til 1699 kr i bedere skinn. Men jeg er veldig fornøyd med min.

Er det den til 699,- du har kjøpt? Har du brukt den nok til å merke om den tøyer seg litt? Skinn har jo en tendens til det. Synd det var veldig billig i allefall.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har den jakka fra vero, og den var litt trang over brystet på meg også. Men nå, etter å ha brukt den 1 mnd tid har den blitt helt perfekt!!

Skrevet
Jeg har den jakka fra vero, og den var litt trang over brystet på meg også. Men nå, etter å ha brukt den 1 mnd tid har den blitt helt perfekt!!

Toppers! Takk for tilbakemelding, da skal jeg stikke innom i morgen. Var jo veldig billig for en skinnjakke. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har sett noe lignende på Urban og Carlings, men dobbelt så dyre. Men hva synes dere, er det finest å ha støvletter i samme farge som jakka til? Og hva med belte og veske? Det blir nok litt "too much"? Hva matcher dere den jakka fra VM med?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes IKKE det er fint med matchende støvletter og jakke; det blir altfor mye. Samme gjelder for tilbehøret. Hvis det er brunt du snakker om, ville jeg gått for forskjellige bruntoner.

Gjest Gjest_Guest_*
Skrevet

Ok, er så dårlig på sånt jeg. Men til den jakka fra VM som er i ganske mørkt skinn, så blir det vel penest med helt mørkebrune støvletter til? Ikke av de lyseste kamel fargene iallefall? Hm...

Gjest Gjesta
Skrevet

Det kommer jo an på hvilke støvletter du har lyst på, det! Jeg ser ingenting som taler hverken for eller mot det ene eller det andre. Bare at perfekt match ser litt for uniformsaktig ut.

Skrevet

Pokker, jakka var solgt når jeg kom.

Ja, ja, da skulle jeg vel ikke ha den da.

Gjest Gjest
Skrevet

Finnes den fra vero moda i flere farger enn den som er vist på siden?

Skrevet
Finnes den fra vero moda i flere farger enn den som er vist på siden?

Ja, den finnes i mørke brunt også. Tror jeg skal gå for den istenden for den lyse. Blir riktigere farge til meg. Må bare ut på tur til nabobyen for å få tak i den.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, den finnes i mørke brunt også. Tror jeg skal gå for den istenden for den lyse. Blir riktigere farge til meg. Må bare ut på tur til nabobyen for å få tak i den.

Ok, takk for svar! Er den veldig stiv i stoffet eller er den mer myk? :)

Skrevet
Ok, takk for svar! Er den veldig stiv i stoffet eller er den mer myk? :)

Den er ikke spesielt stiv, og den blir jo bløtere etter vært som du bruker den.

Har vært å kjøpt den mørke i dag, veldig fornøyd så langt. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva matcher dere den jakka fra VM med?

Det passer vel med det meste vil jeg tro? Den er såpass casual at jeg ville ha brukt den til både støvletter, boots (i brune eller beige nyanser), pumps og sneakers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...