Gjest Gjest_May Helen_* Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Jeg er så usikker. Han har vært på firma tur til Thailand. De var 15 menn som dro sammen og firma betalte alt. Han oppførte seg så rart når han kom tilbake. Han maste ikke om sex og trakk seg unna. Jeg spurte ham selvsagt om dette og fikk til svar at ingenting skjedde i Thailand og jeg har ingenting å være bekymret over. Men avstanden mellom oss ble større. Og noen uker etterpå, sitter jeg alene i stua med hans mobil mens han sover. Jeg faller for fristelsen og sjekker hans mobil. Og finner ut at han har holdt kontakt med ei jente i Thailand. Både snakket med henne i telefon og skrevet sms. På en av sms spurte han om hun likte barn. Jeg fikk total panikk. Jeg begynte å hyperventilere og klare ikke å roe meg ned. Når han sto opp så sa jeg til ham at jeg syns at han var utro. Han benektet det på det sterkeste. Og når jeg spurte ham om jenta i Thailand sa han at de bare var venner. Hvis de bare er venner, hvorfor fikk ikke jeg vite om henne? Han sa at han viste jeg ville bli sjalu selv om det var uskyldig og derfor sa det ikke til meg. Du spør ikke en venn om hun liker barn!! Han sa at jeg vet ikke hvordan det er der nede. Og så får jeg ogå vite at mange fra hans firma har ligget med damer der borte, selv om noen av de har samboere eller er gifte. Hvordan kan jeg da stole på at han ikke har vært utro? Hva mener dere om dette? Er det noe mer her enn det han sier?
Gjest StoreSky Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Det er det du som kjenner mannen din best. MEN, man kan faktisk spørre venner om de liker barn.
Gjest Gjest_Hannemor_* Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Han har sannsynligvis vært utro!!! Sorry, det er for kjipt, men han greide nok ikke å motstå fristelsen. Det veldig vanlig å benekte og benekte, helt til man har konkret bevis. Men den kontakten er bevis nok altså. En gidder ikke å holde kontakten sånn uten at det er noe....
Gjest baby-E Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Han sa at jeg vet ikke hvordan det er der nede. Og så får jeg ogå vite at mange fra hans firma har ligget med damer der borte, selv om noen av de har samboere eller er gifte. ← dette høres ut for meg som en unnskylding for å kunne være utro.. "siden de andre gjør det, kan jeg gjøre det også.." Veit ikke helt hva jeg hadde trodd jeg. Men må si jeg hadde vært mistenksom..
hecuba Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 Jeg tror det som er tankevekkeren her er at du føler at noe har forandret seg i forholdet.. Selv om du ikke hadde funnet ut dette med denne jenta han har kontakt med, sier du jo at du merker at ting er anderledes. Jeg synes dette høres ut som en kvalm gutte-/mannetur, og jeg skal innrømme at jeg ikke hadde likt at kjæresten min hadde blitt med på noe slikt. Jeg synes ordet "Thailand" i seg selv sender ut en ekstra negativ vibbe i denne sammenhengen. Stedet er kjent for sexindustrien(det er jo ikke sikkert det er slike damer de andre mennene har vært borti, men likevel). Men uansett, du kjenner nok mannen din bedre enn noen andre her inne på forumet. Dersom du føler at noe er galt, så ville jeg stolt mer på deg enn på noen av oss her inne.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #6 Skrevet 16. mars 2006 Firmatur til Thailand, 15 menn uten partnerene sine..... Først så lurer jeg på hvilken type sjef han har. En kåt en tydeligvis. Dette stinker lang vei og reaksjonen du fikk fra din kjære er jo klassisk for de som har svin på skogen. Min mann hadde vært ute av døren FØR han reise til thailand men 14 andre menn. Det er tydelig hva som var motivet bak turen. Den sjefen der burde hatt seg et sinnsykt stort spark bak. Ja, det er fullt mulig å være utro her hjemme også, men dette er jo å legge opp til utroskap. Ikke akkurat en fin firmapolicy, akkurat.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #8 Skrevet 16. mars 2006 Jeg synes det høres litt fishy ut, selv om han selvsagt ikke trenger å ha vært utro. Om min samboer hadde blitt venner med ei jente og holdt kontakt med henne hadde det vært greit så lenge han nevnte/fortalte om dette til meg. Om han IKKE gjorde det, men holdt det hemmelig fordi han trodde jeg ville bli sjalu; vel, DET er ikke greit. Hemmelige venner? Det hører ikke hjemme i vårt forhold, i hvert fall, mens begge kan ha venner av motsatt kjønn uten at det er noe problem.
India Skrevet 16. mars 2006 #9 Skrevet 16. mars 2006 Sånn jeg ser det har han nok vært utro. Mye som tyder på det siden han ikke har fortalt deg om jenta og at han har forandret seg. Opplevd noe lignende selv, og jeg fikk rett i min mistanke.. Ikke gi deg før du har fått svar på det du lurer på,vondt å gå å tenke på noe slikt. Lykke til
Gjest Jalileh Skrevet 16. mars 2006 #10 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Min mann hadde vært ute av døren FØR han reise til thailand men 14 andre menn. Det er tydelig hva som var motivet bak turen. Den sjefen der burde hatt seg et sinnsykt stort spark bak. ← Samme her. Jeg er ganske tolerant, men når det kommer tilgutteturer til Thailand så sier jeg bare æsj. Jada, man kan fint dra dit uten å ha seg, men jeg tror det er fåtallet som ikke gjør det. Jeg vil ikke ha HIV for å si det sånn. Og ja, man kan få det i Norge også, men der nede florerer det. Fordommer jeg? Godt mulig. Endret 16. mars 2006 av Jalileh
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #11 Skrevet 16. mars 2006 Uff,fælt å si det,men han har nok vært utro. 15 mannfolk til Thailand? Når jeg hører ordet Thailand så forbinde jeg det med sex. Beklager. Vet om flere som har vært der nede og de har vært utro. Det er bare så ekkelt. Vet at det er veldig fint der og mange familier som drar dit. Men dra dit uten kone/samboer, da er det sex. Grøss... Jeg hadde ikeorka å vært sammen med typen min etter han haddde vært der og sett på mobilen at han fremdeles har kontakt med henne.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. mars 2006 #12 Skrevet 16. mars 2006 Han kunne godt spurt om hun likte barn selv om de bare var venner, men hvis de bare var venner så er jeg ganske sikker på at han hadde fortalt deg om henne. Jeg tror nok han har vært utro, men mest fordi han forandret seg så veldig etter den turen.
Abr@xas Skrevet 16. mars 2006 #13 Skrevet 16. mars 2006 Man kan godt spørre en venn om hun liker barn. Hovedpoenget her er vel at han har forandret seg, og du må finne ut hvorfor han forandret seg etter turen til Thailand. Han benekter at han har vært utro, har du satt fingeren på hva det er ved han som har forandret seg siden han kom tilbake, og har du fortalt han akkurat hva det er som har endret seg ? Som andre her sier..Det er du som kjenner din mann best, men jeg ville også blitt betenkt om han hadde forandret seg.
vilde Skrevet 16. mars 2006 #15 Skrevet 16. mars 2006 Test deg for alt av kjønnsykdommer sier bare jeg;)
Ephemera Skrevet 16. mars 2006 #16 Skrevet 16. mars 2006 Huff, jeg får helt vondt av deg... Jeg må bare si meg enig med de andre her: Her tror jeg det har foregått noe! Han hadde ikke hatt noen interesse av å holde kontakten med henne ellers. Og ikke minst det at adferden hans endret seg når han kom hjem! Håper deg går bra med deg!
Murron Skrevet 16. mars 2006 #17 Skrevet 16. mars 2006 Dette hadde nok fått "piggene" mine til å stritte ja.. Blir trist på din vegne av dette, for hadde dette vært meg hadde forholdet vært litt i krise nå ja etter en slik oppdagelse. Stol på magefølelsen din, den lyver aldri! Samboers sjef som har fått med seg 15 menn til Thailand på guttetur? er ikke akkurat den "vanlige" dansketuren eller fjellturen. Kjenner flere thailandske jenter, og det er vel innrømmet at i deres hjemland "forelsker" jentene seg unormalt fort i turistene da. Og en gutt jeg kjenner som har feriert der sa at det var lett å bli forelsket i dem for dem sverma liksom rundt deg hele tiden. Uff, ordla meg helt feil her men får det ikke helt til idag Håper du forstår hva jeg prøver å si! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #18 Skrevet 16. mars 2006 Jeg kan jo ikke svare på hva din mann gjør og ikke, men hvis dette var meg og min mann, ville jeg trodd det verste ja. Han har ikke så mange jentevenner enn de jeg kjenner også, og hvis han hadde holdt kontakt med en ny jente-venn sånn som i dette tilfellet, uten å nevne noe til meg, ville det vært svært uvanlig til han å være...og absoultt urovekkende! Synes uansett det er rart å innlede et så "nært" vennskap med noen av motsatt kjønn i løpet av ferien (spesielt når de var en guttegjeng på tur), at man opprettholder kontakten når man kommer hjem igjen, UTEN å fortelle det til sin partner. Bare det i seg selv ville nok jeg sett på som et lite svik...
loffen Skrevet 16. mars 2006 #19 Skrevet 16. mars 2006 Helt enig med de andre her. Stakkars deg, får helt vondt. Forbinder også Thailand med æsj. Fishy ja!
Mrs. K Skrevet 16. mars 2006 #20 Skrevet 16. mars 2006 Synes uansett det er rart å innlede et så "nært" vennskap med noen av motsatt kjønn i løpet av ferien (spesielt når de var en guttegjeng på tur), at man opprettholder kontakten når man kommer hjem igjen, UTEN å fortelle det til sin partner← Akkurat dette var også min første tanke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå