Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Heisann, jeg har veldig tørr hud. For at jeg skal kunne bruke foundation er jeg nødt til å blande i babyolje. Da blir huden min fin og myk, og uten de tørre hudflakene. Det funker ikke å bruke fuktighetskrem i foundationen for meg, MÅ bruke babyolje. Det jeg lurer på er om babyolje er skadelig for ansiktshuden? Huden min har aldri vært bedre enn den er nå ... Men kan aldri være sikker. mvh moi
Tusseline Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Bruk for all del ikke babyolje i ansiktet! Mineraloljebombe de lux, så sats heller på en god og rik fuktighetskrem morgen og kveld.
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Kanskje du ikke bruker riktig foundation for din hud? Chanel Vitalumiere og Teint Renergie Lift fra Lancome er begge to beregnet for tørr hud.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Jeg ville blandet inn litt jojobaolje eller en annen ren olje. Babyolje er ren mineralolje og ikke noe jeg ville hatt i ansiktet mitt. Resultatet over tid kan bli tilstoppede porer og økt talgproduksjon.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 Kanskje du ikke bruker riktig foundation for din hud? Chanel Vitalumiere og Teint Renergie Lift fra Lancome er begge to beregnet for tørr hud. ← Begge disse er fine til tørr hud. Særlig Vitalumiere.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #6 Skrevet 16. mars 2006 Jeg ville blandet inn litt jojobaolje eller en annen ren olje. Babyolje er ren mineralolje og ikke noe jeg ville hatt i ansiktet mitt. Resultatet over tid kan bli tilstoppede porer og økt talgproduksjon. ← Hvor får man fatt i jojobaolje?
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #7 Skrevet 16. mars 2006 Hvor får man fatt i jojobaolje? ← Apotek og enkelte helsekost.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #8 Skrevet 16. mars 2006 Tusen takk for svar, kjempeflinke synes jeg! Jeg ante nok at babyolje ikke så bra for huden. Og nå har jeg søkt litt på nettet på jojobaolje, og det er visstnok en naturolje. :D Noen som vet hva prisen er på jojobaolje? mvh meg
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #9 Skrevet 16. mars 2006 Jeg kjøpte på apoteket her om dagen. 100ml kostet 125kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå