Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Aftenpostens forbruker.no skriver om hvor lett det er for useriøse aktører å drive med netthandel: http://www.aftenposten.no/forbruker/pengen...icle1228464.ece Har du noen nettbutikker du er misfornøyd med? Skriv gjerne en begrunnelse.
India Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Shopchic.net bestilte en r&r bukse til 204 dollar der. Jeg betalte,men begynte å lure litt da de hadde adresse california men banken var i brooklyn NY. Men de var jo veldig hyggelige på epost. Men jeg fikk aldri noen bekreftelse på min betaling,som det sto det skulle. Fikk heller ikke Sporingsnummer på pakken. Så jeg begynte å angre meg og tenke tanken at jeg hadde blitt lurt, så jeg søkte på de på nettet. Og da kom det opp massevis av sider hvor det sto om folk som hadde bestilt der og aldri fått noe.. Da sendte jeg epost til dem og spurte rett ut om de ikke var seriøse og om de hadde sendt pakken. Da fikk jeg svar om at jo de var seriøse og pakken var sendt. Så da tenkte jeg at jeg fikk vente å se. Plutselig en dag så jeg at pengene mine var blitt overført tilbake til meg fra usa. Da ble jeg kjempe glad.. vet ikke hvorfor jeg fikk tilbake pengene,det eneste som sto var at det var en feil med konto til dem som hadde mottatt pengene. Jeg var nok en av de få heldige som fikk igjen penger. har aldri fått noe pakke som de skrev var sendt. bare glad til jeg. herretter skal jeg være veldig forsiktig med hvor jeg handler på nett, og sjekke litt om dem først..
Gjest GreenSky Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Bruk kredittkort når dere handler på nett.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Bruk kredittkort når dere handler på nett. ← ...og da "ekte" kredittkort, der man får månedlig regning, ikke debet-Visa e.l. som trekkes rett fra konto. Da stiller du mye sterkere hvis det skulle oppstå problemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå