Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Ja, rett og slett. Fikk en boks med id.bare minerals "face color" i posten idag, men får ikke opp lokket!!!!!! Noen som kan forklare meg? Og så lurer jeg på om det var dyrt eller billig og betale ca.150,- for en 2g boks med denne(fargen "warmth")? Kjøpte den på ebay.
Saeria Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Det skulle i grunnen bare være å skru opp lokket og ta av beskyttelsesplasten som er nedi hvis du har sifter. 150 for warmthen er ikke dyrt. Den varer i evigheter siden en skal bruke minimalt av den hver gang.
Gjest itla Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Det kan også være en idé å stikke hull i plasten over sifteren med en litt tjukk nål... Synes det funker bedre enn å dra av.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Aha! Da fikk jeg det til! Litt av en intelligenstest.....Nå gleder jeg meg til å prøve mineralsminke for første gang! Thanks!
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #6 Skrevet 16. mars 2006 Jo det var dyrt . På essentialdayspa betalte jeg 350 kr MED porto for foundations,warmt,veil,kost og 60ml cleansing fra md formulations.
Little sister Skrevet 20. mars 2006 #7 Skrevet 20. mars 2006 Jo det var dyrt . På essentialdayspa betalte jeg 350 kr MED porto for foundations,warmt,veil,kost og 60ml cleansing fra md formulations. ← Nå har jeg registrert meg hos EDS, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal kjøpe ID sminke??
Amalthea Skrevet 20. mars 2006 #8 Skrevet 20. mars 2006 Jo det var dyrt . På essentialdayspa betalte jeg 350 kr MED porto for foundations,warmt,veil,kost og 60ml cleansing fra md formulations. ← Veldig bra det, bare synd de fleste pakkene blir stoppet i tollen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå