Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gift på 19.året men har nå fått et crush på en kollega. Hvordan bli kvitt det? Tips? Triks?

Ser han hver dag, så derfor vanskelig å unngå kontakt.

Anonymkode: 5f4f7...34d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Gift på 19.året men har nå fått et crush på en kollega. Hvordan bli kvitt det? Tips? Triks?

Prøv å ikke gjøre det til noe spennende. Ikke send meldinger eller annet som gir mer enn jobbkontakt. Se han evt for deg i situasjoner som ikke er sexy

Anonymkode: c971f...124

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon her, bare omvendt.. har følt meg som en 18-åring og klarer ikke slutte å tenke på det. Må få det litt på avstand, tror jeg - har ikke skjedd noe enda.

Anonymkode: 1e261...cd3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Derfor burde kvinner holde seg hjemme.

Anonymkode: 040a8...a51

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er ganske vanlig... Vet om så mange som crusher på kollegaer, det i seg hjelper for min del. Jeg bare anerkjenner at jeg synes personen er fin, som alle andre på jobb, og så prøver jeg å ligge med folk utenfor jobb istedenfor.

Anonymkode: 1002b...203

Skrevet

Veldig vanlig.  Du er bare et menneske.

Fokuser på forholdet du har! 

Skrevet

Helt vanlig TS, og tro meg når jeg sier at gresset ikke nødvendigvis er grønnere med denne karen. Altså om du har dritt hjemme og ingenting fungerer så stikk og finn nye eventyr for da er jo alt bedre enn hva du har, men om ting fungerer og det kun er spenningen, utstrålingen og tanken på denne kollega som gjør deg yr så dropp det og legg han i «kun arbeidskollega» kategorien for alltid. Har sett altfor mange eksempler på venner som har mistet hva de hadde for en liten flørt på jobben, og angrer kraftig.

Vil nok en gang si at om det du har hjemme er over og ikke gir deg noe, da må du mer enn gjerne ta steget og nyte fruktene som henger klar til å plukkes.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Først kutt ut all ikke nødvendig profesjonell kontakt. 

Så lag listen over alt negativt ved hen. Vi alle har negative sider. Så søk dem hos hen. 

Var bevist på når "crush" tanker eller fantasier kommer, å gå igjennom listen over negativ sider. 

Få litt mer variasjon og utvikling på hjemmebanen. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 23.26):

Derfor burde kvinner holde seg hjemme.

Anonymkode: 040a8...a51

Hvordan vet vi om trådstarter er en kvinne? Det er anonymt.

Anonymkode: b817e...801

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...