Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 (endret) her er noen bilder fra Irak under/etter den am. invasjonen www.robert-fisk.com www.thenausea.com Linkene til bildene er slettet. De var så pass sterke og på den ene siden er det annbefalt 18 års grense for å gå inn. Remyline Moderator Endret 16. mars 2006 av Remyline
punktom Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 En advarsel om sterke bilder hadde kanskje vært på sin plass?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 En advarsel om sterke bilder hadde kanskje vært på sin plass? ← det er bilder fra en krig og det skulle være advarsel nok
Gjest King James Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 krig kan da vere en lek..Men i den virkelige verden nei. da er det ikke en lek
Gjest baby-E Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 jeg tåler mye, men nå ble jeg faktisk uvel
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #6 Skrevet 16. mars 2006 jeg tåler mye, men nå ble jeg faktisk uvel ← Samme her. Og jeg måtte faktisk felle en tåre, både for disse ofrene og for de jeg kjenner som har opplevd krig på nært hold. Jeg forstår at de ofte velger å fortrenge sine opplevelser.
Gjest StoreSky Skrevet 16. mars 2006 #7 Skrevet 16. mars 2006 Nå ble jeg kvalm. Dette er mennesker. Og tenk at mennesker GJØR dette mot hverandre.
Gjest baby-E Skrevet 16. mars 2006 #8 Skrevet 16. mars 2006 kan bare ikke fatte og begripe at det er mulig. Nå er de i gang igjen i Irak
KR-øst Skrevet 16. mars 2006 #9 Skrevet 16. mars 2006 Nå var det ingenting som viste om bildene var fra Irak eller fra et annet sted. Disse bildene kunne like gjerne være et resultat av selvmordsbombere i Israel. Men uansett så er det like forferdelig grusomt.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #10 Skrevet 16. mars 2006 Dette er idiotisk propaganda. Ikke det at jeg er så for denne krigen, men noen som har bilder av Saddams menn som kjører folk gjennom kjøttkvern og som ble kastet til løvene? Men det er viktig å ensidig tråkke ned på amerikanere.
Gjest Kane Skrevet 16. mars 2006 #11 Skrevet 16. mars 2006 - jeg klikket ikke på linkene - men lurer på hvorfor ikke den som la dem ut valgte seg et nick som kunne si noe om hvorfor de ble lagt ut her......
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #12 Skrevet 16. mars 2006 Dette er idiotisk propaganda. Ikke det at jeg er så for denne krigen, men noen som har bilder av Saddams menn som kjører folk gjennom kjøttkvern og som ble kastet til løvene? Men det er viktig å ensidig tråkke ned på amerikanere. ← Jeg synes krigshandlinger er grusomt uansett om det er amerikanere eller Saddam om utfører dem. Poenget her synes jeg er å se på den menneskelige siden av krigen.
punktom Skrevet 16. mars 2006 #13 Skrevet 16. mars 2006 Jeg synes krigshandlinger er grusomt uansett om det er amerikanere eller Saddam om utfører dem. Poenget her synes jeg er å se på den menneskelige siden av krigen. ← Disse bildene har da nødvendigvis ikke noe med amerikanere å gjøre. De fleste som dør i Irak for tiden drepes av militante ekstremister. Mange av disse bildene viste jo tegn på bombeskader.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #14 Skrevet 16. mars 2006 Disse bildene har da nødvendigvis ikke noe med amerikanere å gjøre. De fleste som dør i Irak for tiden drepes av militante ekstremister. Mange av disse bildene viste jo tegn på bombeskader. ← Nemlig: det står ingenting om hvem som er involvert. Grusomt er det uansett.
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #15 Skrevet 16. mars 2006 (endret) .. Endret 16. mars 2006 av Cyan
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #16 Skrevet 16. mars 2006 alle bildene er fra Irak både under og etter invasjonen her er ett til (advarsel dette bildet er sterkt) Insurgent purportedly in Iraq, stopped by sniper's bullet. Vi ønsker ikke dette på Kvinneguiden, gjest. Hege, admin.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #17 Skrevet 16. mars 2006 alle bildene er fra Irak både under og etter invasjonen Bildet av hånden var fra WTC.
Gjest Chrizzy Skrevet 16. mars 2006 #18 Skrevet 16. mars 2006 Jeg vil ikke se på de bildene! Hvorfor skal jeg gjøre det?
Gjest Aagedal Skrevet 16. mars 2006 #19 Skrevet 16. mars 2006 Jeg vil ikke se på de bildene! Hvorfor skal jeg gjøre det? ← Det kan få deg til å tenke over hva som i verden? informasjon = læring = avansement.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå