Gå til innhold

Dere som får vondt i halsen av pollen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Ista skulle jeg ut å kjøre en snartur, gikk rett inn i bilen og var borte i 15 min, ble veldig tørr i munnen underveis og når jeg kom hjem fikk jeg skikkelig vondt i halsen. Kan dette være pollenallergi? Syns det var rart at jeg fikk reaksjon når jeg kjørte bil isåfall, har pollenfilter også. Var ute en tur før idag da fikk jeg ikke vondt i halsen. Høres dette ut som allergi eller forkjølelse rett ogslett? Om dere får vondt i halsen av pollenallergi, går det fort over igjen da? Eller blir det hengende igjen over flere dager selv om du er inne?

Anonymkode: 6ba5d...192

AnonymBruker
Skrevet

Det kan like gjerne være fra AC i bilen…. 

Anonymkode: f0880...124

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke på AC, bare vanlig luft på ca 20 grader

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Jeg får alltid vondt i halsen og det kjenner ut som om jeg ikke klarer å svelge.

Anonymkode: 2e293...d31

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den siste uken så har jeg slitt med hoven og vondt hals, trøtthet, rennende nese og tørre øyne. Flere av plagene blir borte på kvelden og er i gang hver morgen. 

Anonymkode: 5710a...3fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jepp. Jeg får alltid vondt i halsen og det kjenner ut som om jeg ikke klarer å svelge.

Anonymkode: 2e293...d31

Hva gjør du da? Får du det selv om du står på allergimedisiner?

AnonymBruker
Skrevet

Får det ganske fort etter jeg har gått ut, og det gir seg ganske fort etter jeg har kommet meg inn igjen. Får ikke direkte vondt, men blir sår og det er rart/vanskelig å svelge, spesielt mat og tabletter. Blir hoven, virker det som.

Anonymkode: 5553f...605

Skrevet

Får ofte vondt i halsen av allergier. 

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg var ute tidligere på dagen lengre uten å få vondt i halsen i det heletatt..så var jeg ute i to sek og satt i bilen, DA fikk jeg vondt i halsen.. skjønner ingenting 🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...