AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Er det flere her inne som trenger nærhet når de ikke er helt i form? Jeg er sånn at jeg trenger kroppslig kontakt når jeg ikke er i form. Trenger ikke å ha sex, men bare naken hud mot naken hud. Anonymkode: bd204...4f1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det flere her inne som trenger nærhet når de ikke er helt i form? Jeg er sånn at jeg trenger kroppslig kontakt når jeg ikke er i form. Trenger ikke å ha sex, men bare naken hud mot naken hud. Anonymkode: bd204...4f1 Er egentlig motsatt. Er ikke noe opptatt av nærhet i utgangspunktet og når jeg ikke er i form, vil jeg helst ha avstand. Anonymkode: 425cd...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni D AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det flere her inne som trenger nærhet når de ikke er helt i form? Jeg er sånn at jeg trenger kroppslig kontakt når jeg ikke er i form. Trenger ikke å ha sex, men bare naken hud mot naken hud. Anonymkode: bd204...4f1 Kunne trengt det jeg også, men bor alene så litt vanskelig. Anonymkode: bbb92...82b
Mardina Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Ja, egentlig 😊 Synes det er pyton å være alene, om jeg er syk eller har det vanskelig 😔 Det er vel kanskje da jeg trenger nærhet mest 😊 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er det flere her inne som trenger nærhet når de ikke er helt i form? Jeg er sånn at jeg trenger kroppslig kontakt når jeg ikke er i form. Trenger ikke å ha sex, men bare naken hud mot naken hud. Anonymkode: bd204...4f1 Jeg elsker alle former for nærhet. Bare ligge og kose. Det er så deilig. Nå skal det nevnes at berøring er mitt kjærlighetsspråk så da elsker jeg å bli tatt på. Får aldri nok 😆😆😆 Anonymkode: c6589...477 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Når jeg er fyllesyk så trenger jeg nærhet. Anonymkode: ce003...7e5
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Ja. Elsker kos og nærhet, det er faktisk viktigere enn selve sexen. Anonymkode: b1a32...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå