AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Hei alle sammen her inne. Jeg venter bare på at min SA skal starte, jeg er 4+6 (20 dpo). Har hatt litt brun utflod de siste to dagene, men i dag har jeg ikke hatt noe. Jeg vet at det er SA, fordi testene blir mindre tydlige. Jeg lurer på om dette er normalt i starten av SA? Hvordan startet din SA? Anonymkode: a3688...4e8
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei alle sammen her inne. Jeg venter bare på at min SA skal starte, jeg er 4+6 (20 dpo). Har hatt litt brun utflod de siste to dagene, men i dag har jeg ikke hatt noe. Jeg vet at det er SA, fordi testene blir mindre tydlige. Jeg lurer på om dette er normalt i starten av SA? Hvordan startet din SA? Anonymkode: a3688...4e8 Når det er slik at det er så tidlig/ kjemisk, så kan det være normalt ja.. jeg spottet litt av og på, men så kom blødningen ordentlig igang etter noen dager. Men ring lege i morgen om du blir usikker eller ikke det kommer noe mer! Stort sett ordner kroppen opp selv så tidlig, men greit å være på den sikre siden om blødningen lar vente på seg.. Anonymkode: db0e0...1aa
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Når det er slik at det er så tidlig/ kjemisk, så kan det være normalt ja.. jeg spottet litt av og på, men så kom blødningen ordentlig igang etter noen dager. Men ring lege i morgen om du blir usikker eller ikke det kommer noe mer! Stort sett ordner kroppen opp selv så tidlig, men greit å være på den sikre siden om blødningen lar vente på seg.. Anonymkode: db0e0...1aa Okei, takk for svar😊 Får bare vente å se om det skjer noe mer. Har opplevd dette flere ganger, men er jo aldri likt hver gang. Anonymkode: a3688...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Okei, takk for svar😊 Får bare vente å se om det skjer noe mer. Har opplevd dette flere ganger, men er jo aldri likt hver gang. Anonymkode: a3688...4e8 Leit å høre..💔 Opplevd et par ganger, men som du sier så er det ikke helt likt fra gang til gang nei😔 Anonymkode: db0e0...1aa
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Hadde en kjemisk som endte ved 22 dpo), da ser jeg i notatene mine at jeg spottet pittelitt rosa på dpo 19 og 21 også begynte jeg å blø på dpo 22. Har hatt 2 andre kjemiske som endte ved 19 dpo og 16 dpo, og da spottet jeg ikke i forkant av blødningen. Anonymkode: 66062...a12
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 21.43): Hadde en kjemisk som endte ved 22 dpo), da ser jeg i notatene mine at jeg spottet pittelitt rosa på dpo 19 og 21 også begynte jeg å blø på dpo 22. Har hatt 2 andre kjemiske som endte ved 19 dpo og 16 dpo, og da spottet jeg ikke i forkant av blødningen. Anonymkode: 66062...a12 Takk for svar😊 Anonymkode: a3688...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå