Gå til innhold

Fiks ferdig - sko med eller uten eske pga størrelse på postpakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å lage annonse på et par joggesko, og tenkte å bruke fiks ferdig. Men hvis jeg sender i esken, så er denne akkurat noen millimeter for stor i tykkelsen (esken er litt mer enn 12 cm høy). Så hva gjør dere? Bruker fiks ferdig, men pakker skoene i noe annet enn esken?

Anonymkode: 4aaf1...975

Skrevet

Klipp ned sidene på esken litt hvis det fortsatt blir plass til skoene.

Anonymkode: 5dbc3...98c

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde send den avgårde med eska som den er. Har sendt litt for store pakker med både helthjem og posten flere ganger, og har aldri opplevd at det har vært et problem. 

Anonymkode: 11445...4ba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Holder på å lage annonse på et par joggesko, og tenkte å bruke fiks ferdig. Men hvis jeg sender i esken, så er denne akkurat noen millimeter for stor i tykkelsen (esken er litt mer enn 12 cm høy). Så hva gjør dere? Bruker fiks ferdig, men pakker skoene i noe annet enn esken?

Klipper litt ned på høyden på eksen, måler og måler igjen. Trekker en plastbærepose utenpå og taper godt rundt så høyden ikke blir for stor. Posten liten Norgespakke, 25x35x12 cm. 

Anonymkode: 62727...1d9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke ødelegg eller dropp å sende med eska, eska er en viktig del for mange som kjøper sko (særlig joggesko/ sneakers)

Du kan jo velge PostNord eller Helthjem som de du ønsker å sende med?

Eller så øker du til neste nivå med Posten

Anonymkode: 62da2...166

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde send den avgårde med eska som den er. Har sendt litt for store pakker med både helthjem og posten flere ganger, og har aldri opplevd at det har vært et problem. 

Anonymkode: 11445...4ba

Heldig da. Jeg sendte en gang en pakke som akkuratt var innenfor målene. Jeg tok bilder med telefon for å dokumentere, fordi jeg vet at Posten og andre aktører prøver seg med lureri av og til. Og det gjorde dem, de påsto at pakken var for stor. Jeg ba om bildebevis, og fikk et bilde som ikke beviste noe som helst om mål. Jeg gav dem da mine egne bildebevis, og da trakk de saken.

Så pass på folkens, de prøver å lure deg om du ikke har bevis klar.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke ødelegg eller dropp å sende med eska, eska er en viktig del for mange som kjøper sko (særlig joggesko/ sneakers)

Du kan jo velge PostNord eller Helthjem som de du ønsker å sende med?

Eller så øker du til neste nivå med Posten

Anonymkode: 62da2...166

Neste nivå på posten.no er så mye dyrere at de fleste vil ikke betale så dyr frakt. Ikke alle har postnord i nærheten, og helt hjem kommer nå sjelden eller aldri helt hjem, noen ganger kommer det ikke n9e derfra heller…

Anonymkode: 62727...1d9

Skrevet

Du legger de ut til hva de koster med esken slik de er.

Så kan du ev. skrive i teksten: "Sendes i original eske til xxx., men også sendes uten eske, på kjøpers ansvar, da til xxx. Ved bruk av Fiks Ferdig, gi beskjed hvis du ønsker uten eske før du gjør kjøpet". 

Anonymkode: f62a4...56a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...