Gå til innhold

Lett straff til sub/brat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drive nå å utforske litt i BDSM verden, har vært der tidligere, men fått ny partner og han er nybegynner.

Vi har eksperimentert med at han får lov å kontrollere meg litt siden vi ikke treffes så ofte.

Med at han styrer mine orgasmer, jeg må spørre om lov.

Da han tennes av dette, kan jeg jo ikke la han få all gleden her😁

Men jeg tenker straff.

- nakenbilder etter at jeg må få orgasme med eller uten buttplugg

-Gå truseløs

- spanking når vi treffes

Noen ideer?

Skrevet
Lillemy1977 skrev (På 1.6.2025 den 16.34):

nakenbilder etter at jeg må få orgasme med eller uten buttplugg

Vær forsiktig. Gud hjelpe deg hvis de kommer på avveie.

Straff: ris på rumpa er en klassiker - og de kan gjøres med flat hand, med paddle, bjerkeris (som du godt kan fra gå ut i skogen og skjøre selv) eller (gulp) spanskrør. Det krever lite utstyr. Skal du en tur i gapestokken, kreves jo en gapestokk, ikke sant? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bedre å ta tak i de underliggende problemene enn å holde på med de greiene?

Anonymkode: 8f9a7...a53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det ikke bedre å ta tak i de underliggende problemene enn å holde på med de greiene?

Anonymkode: 8f9a7...a53

🙄

Anonymkode: d7cfb...0ce

Skrevet

Ta å bestill dæg litt moderasjon Lillemy! Dette er svært upassende og hører ikke hjemme i det norske samfunn!

Skrevet

Underliggende problem? Dette er vel egentlig mer en type lek vil jeg tro og det er jo masse gøy man kan finne på rundt dette😊 Min favoritt er kanskje at jeg må være lett tilgjengelig for typen min og at han straffer meg med ris på baken av alle mulige småting, fr.eks at jeg ikke kler meg rerr, at jeg ikke har kort nok skjørt, og om jeg har kort nok skjørt kan jeg bli straffet fot å vise for mye osv, det er gøy og litt spennende😉

Skrevet
Ingv38 skrev (3 timer siden):

Underliggende problem? Dette er vel egentlig mer en type lek vil jeg tro og det er jo masse gøy man kan finne på rundt dette😊 Min favoritt er kanskje at jeg må være lett tilgjengelig for typen min og at han straffer meg med ris på baken av alle mulige småting, fr.eks at jeg ikke kler meg rerr, at jeg ikke har kort nok skjørt, og om jeg har kort nok skjørt kan jeg bli straffet fot å vise for mye osv, det er gøy og litt spennende😉

Ris på rompa er jo deilig, pirrende og gøy.

Og dere om ikke forstår den type lek ikke kommenter.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillemy1977 skrev (3 minutter siden):

Ris på rompa er jo deilig, pirrende og gøy.

Og dere om ikke forstår den type lek ikke kommenter.

Helt enig med deg der☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Torstein Evenstad skrev (6 timer siden):

Ta å bestill dæg litt moderasjon Lillemy! Dette er svært upassende og hører ikke hjemme i det norske samfunn!

Må være noe av den dummeste kommentaren jeg har lest på hele forumet her 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
tjuva skrev (4 timer siden):

Må være noe av den dummeste kommentaren jeg har lest på hele forumet her 🤣

Helt enig, helt hjernedødt 🙈🤣

AnonymBruker
Skrevet

Dere drar i butikken. Han går bak med god avstand. Du er truseløs med gjennomsiktig strømpebukse. Du har på en kort sommerkjole som rekker rett over knærne. Du har ved en «feil» puttet kjolen i strømpebuksen bak slik at hele rumpa synes. Du går du rundt å handler mens han observerer uten at noen ser at dere er sammen. Unngå mindreårige selvfølgelig. 

Anonymkode: c8a33...446

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...