Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Har noen her opplevd å bli tiltrukket av en mann som dere i utgangspunktet aldri hadde planlagt å en gang flørte med? På arbeidsplassen, via venner...det å treffe en mann som en plutselig til sin skrekk oppdager at man liker, på tross av at han ikke passer inn i det bildet du har hatt av hvordan din mann skal se ut?! Jeg har utviklet noen følelser for en mann som ikke ser ut eller er slik jeg noensinne har opplevd tidligere hos en mann. De menn jeg har vært interessert i tidligere representerer noe helt annet enn denne... Tror jeg nekter å godta det! Er det vanlig?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Jeg og.. er kjempe glad i å facinert av en fyr.. Han er eldre enn meg, han er ikke akkurat hel slank, men en 'kosebamse' Ikke sånn jeg har forestillt meg i det hele tatt!!!!!!!!!!!!! Å verste er at han seriøst er interressert i meg
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Har du sett sex og singelliv da? Der charlotte forelsker seg og gifter seg med han skalla kosebamsen? Det endte lykkelig det, og han viste seg å være absolutt hærlig selv om han ikke var en hun trodde hun skulle se seg selv med. Lykke til:)
Leo Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 Har noen her opplevd å bli tiltrukket av en mann som dere i utgangspunktet aldri hadde planlagt å en gang flørte med? På arbeidsplassen, via venner...det å treffe en mann som en plutselig til sin skrekk oppdager at man liker, på tross av at han ikke passer inn i det bildet du har hatt av hvordan din mann skal se ut?! Jeg har utviklet noen følelser for en mann som ikke ser ut eller er slik jeg noensinne har opplevd tidligere hos en mann. De menn jeg har vært interessert i tidligere representerer noe helt annet enn denne... Tror jeg nekter å godta det! Er det vanlig? ← Svaret er ja og jeg nektet vel for så vidt også å godta det. Det var bare det at det ikke hjalp det grann! Resutatet er at jeg i dag bor sammen med en mann som ikke er noe av det jeg trodde min mann skulle være, men som likevel er helt riktig for meg! Uvanlig er det nok ikke og årsaken er kanskje at vi underbevisst egentlig ønsker oss noe annet enn i de sterotype tankene vi gjør oss til daglig...?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #6 Skrevet 16. mars 2006 Ja.... Men tror dere at menn ser det og merker med en gang at en dame liker dem? Tror dere det er mulig at "alle andre" kan se at en liker denne mannen, før en selv aksepterer det? Eller kan man skjule det..?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #7 Skrevet 16. mars 2006 Ja, jeg nektet vel lenge for at jeg var forelsket i han jeg bor sammen med nå. Nå er han ikke SÅ annerledes enn den innbilte drømmemannen, men svarte vel ikke helt til statuskravene mine i et tett og lite studentmiljø. Og for å ha sagt det; jeg er veldig lykkelig med han etter tre år:-) Hvordan man skal takle en sånn forelskelse kommer vel an på om fornuften også sier at han er en bra mann, selv om han kanskje ikke er dritkjekk eller rik eller hva det nå er man ser etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå