Anonym-bruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Jeg har bestilt tur til han i 40- årsgave, til han og meg. Skal på tur med color magic, da han har hatt lyst til det lenge. Men jeg er litt usikker hvordan jeg skal pakke den inn. Har funnet noen bilder, ca 10 stk, fra ting vi har gjort sammen, og et av han og foreldre, og et med min familie. Vurderte album, men han er ikke så opptatt av foto album. Hvordan ville du pakket inn gaven? Ville du lagt ved bilder? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Hvorfor skal du ha med bilder? Anonymkode: 175b7...a97 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Jeg er mann på nesten 40, og ville synes bilder var koselig. Kanskje din mann er annerledes. Et helt fotoalbum ville blitt litt mye for meg - ikke negativt, men jeg ville ikke ha satt nok pris på det i forhold til innsatsen. Anonymkode: 3d597...4a4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Du kan jo feste bildene til et stort kort også kan de tas av og inn i album senere. Har du et fint bilde av dere to som kan rammes inn? Da kan du legge ved gavekortet. Ellers hadde jeg kjøpt en god flaske vin eller øl han liker, god konfekt. Kanskje et plagg eller to han trenger/ønsker seg. Anonymkode: 85bb4...fe5
Anonym-bruker Skrevet 1. juni Forfatter #5 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kan jo feste bildene til et stort kort også kan de tas av og inn i album senere. Har du et fint bilde av dere to som kan rammes inn? Da kan du legge ved gavekortet. Ellers hadde jeg kjøpt en god flaske vin eller øl han liker, god konfekt. Kanskje et plagg eller to han trenger/ønsker seg. Anonymkode: 85bb4...fe5 Kjøpt klær i tillegg? Turen kostet nesten 8000 så føler kanskje det er gave nok? 🙈 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Anonym-bruker skrev (4 minutter siden): Kjøpt klær i tillegg? Turen kostet nesten 8000 så føler kanskje det er gave nok? 🙈 Har du betalt nesten 8000kr for en tur på kielferja??? Galskap.. Anonymkode: 2f79c...caa 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni Bilder av minner er koselig, det viser jo og at du tenker på det dere har hatt og setter pris på det 😊 Siden han er 40 vil jeg tro han evner å kjøpe sine egne klær og gå på polet selv. Anonymkode: 3d255...037 1
Anonym-bruker Skrevet 1. juni Forfatter #9 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bilder av minner er koselig, det viser jo og at du tenker på det dere har hatt og setter pris på det 😊 Siden han er 40 vil jeg tro han evner å kjøpe sine egne klær og gå på polet selv. Anonymkode: 3d255...037 Det er helt sant, det klarer han helt fint. Han er ikke så opptatt av klær, så føler ikke det er helt rett gave til han. En god ølflaske kan jo være en mulighet å legge ved kanskje. Ts
Anonym-bruker Skrevet 1. juni Forfatter #10 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har du betalt nesten 8000kr for en tur på kielferja??? Galskap.. Anonymkode: 2f79c...caa Det ble jo det, men middag til 2 begge veier, lugar.. ts 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå