Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble presentert ideen om tidligere liv tidlig på 90-tallet, og har siden gått litt frem og tilbake i forhold til om jeg tror på det eller ikke. Nå har jeg landet på at jeg tror på det, men er åpen for at det ikke er tilfelle også. Men jeg ønsker ikke å gjøre dette til en diskusjon om tidligere liv eksisterer eller ei, så om du er en "debunker", så er det ikke det tråden er til for. Jeg starter denne tråden for å høre om andre har minner fra tidligere liv, eller det som kanskje kan være minner? Jeg tror flere har disse enn vi tror, kanskje uten å vite det. Her er mine:

Jeg husker ikke akkurat disse minnene nå, men da jeg var barn ble jeg overrasket over at alt her var så gammeldags. Radioen og TV-en så rart ut, det var brunt og svart med knotter, og TV-en hadde en skjerm osv. Jeg husket glatte metalloverflater, en slags blanding av sølv og gullfarge, annerledes enn metalloverflater jeg har sett her. Og det var ingen skjermer.
Jeg husker også da jeg oppdaget hester, og at folk red på dem, og tenkte «wow, her rir de fortsatt på hester», og det var så spennende for meg, som om det var noe jeg hadde hørt som en leirbålshistorie i en annen tid/et annet sted.

I mitt voksne liv har jeg hatt møter med folk jeg definitivt kjenner fra før. Og kanskje glimt fra liv med dem også, som fra muligens andre verdenskrig, og fra et stammesamfunn med telt og dyr, og også et slags høyteknologisk samfunn her på Jorda eller et annet sted.
Jeg føler meg også veldig nært forbundet til hester, som om jeg har levd med dem i mange liv, som nomade i ørkenlignende miljøer i Midtøsten og bortover mot Mongolia.

Og da jeg dro på tur til Roma, husket jeg bokstavelig talt hva som var rundt hjørnet da vi gikk i en gate jeg aldri hadde vært i før, det var veldig rart.

Så det er det jeg muligens husker. Fortell meg dine minner!

Anonymkode: 32017...3b6

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Interessant. Jeg tror absolutt på tidligere liv eller at vi lever flere enn et. Det er noe i det siste at er ikke tidligere liv, men egentlig samtidige liv fordi tid finnes ikke. Tid er bare her på jorden vi har, men ute i det store kosmos er det ingen tid, men selv om det er samtidige liv tror jeg likevel at alle livene på en måte påvirkes av hverandre. 

Karma som mange kan stusse på ser ikke ut til gå gæli med noen som gjør mange slemt, kan være at de får karma i et annet samtidig liv. Universet vet alltid best.

Jeg har levd flere liv flere plasser rundt omkrig i verden. Jeg føler sterkt noe til Norge, men også USA som urbefolkning der, Pakistan, Kina, eventuelt og rundtomkring der, Tyskland. I Norge kan det knyttes til et liv som psykisk syk hvor jeg i tidligere liv var på psykiatrisk , men da var det ikke som nå. Da var behandlingene verre eller stedet var kun et oppholdssted. Ble ikke friskere, ble verre.

Anonymkode: bc270...a06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir ikke det samme, men handler om livet etter døden.

For noen år siden, et par år etter at moren min døde, så var jeg hos en helhetsterapeut og fikk massasje (rygg/nakke o.l). Hun kunne ense at moren min var med meg i rommet.

Mannen min lever ikke lenger, og når jeg har tent lys og tenkt på han, så har det blafret litt selv om det er helt stille/ingen vind eller bevegelse i rommet. Når jeg står fast på noe som jeg vet han kunne, så finner jeg plutselig en løsning.

Jeg liker å tenke på at de er med meg og passer på. ❤️

Noen flere som har slike erfaringer i tillegg til TS sine? 

Anonymkode: d0920...320

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noe som kan være minner, selv om man ikke kan være sikker. 

Anonymkode: cddbc...638

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere! Eller ikke akkurat minner,men så inn i et liv via hypnoterapi. Samt har jeg via mindfullness hypnose videoer klart å se inn i to andre liv. Den jeg så ifm hypnoterapi var litt interresant å google etterpå om det jeg så var noe som faktisk skjedde på den tiden ( 1300 tallet i Skottland), og det var det! Jeg visste ikke noe om dette før hypnosen, så det var en slags bekreftelse for meg. Typisk at man føler en connection til stedene og årstallene man har levd tidligere liv. Og mønster og traumer kan henge igjen fra de livene.

Anonymkode: 63928...407

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...