Gå til innhold

Hvilke sko er kule blant unge jenter nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe gave, og tenkte kanskje sko kunne være noe. Noen som vet noe om hva som er in nå til jenter som nærmer seg tenårene? Eller finnes det eventuelt noen "it-plagg" som potensielt kunne falt i smak? 

Anonymkode: 08566...6c0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

New Balance, Adidas og Nike.

Anonymkode: 18071...14f

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, men føler det blir litt generelt bare med merker. Jeg har vurdert Adidas Gazelle, siden jeg liker dem selv, men det er ikke alltid at 40-åringer er helt innafor ifølge kidsa ...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tusen takk for svar, men føler det blir litt generelt bare med merker. Jeg har vurdert Adidas Gazelle, siden jeg liker dem selv, men det er ikke alltid at 40-åringer er helt innafor ifølge kidsa ...

Har akkurat kjøpt adidas gazelle til min datter på 18, så innafor her i Drammen omegn i hvert fall :) og jeg har dem selv også selv om jeg er kvinne i 40 åra😅

Anonymkode: a9475...e83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Adidas Samba, Gatzelle, Campus og hel Nike AF1 er det de fleste går med her og Veja (mer vgs kanskje)

Anonymkode: 83add...d0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Av Adidas sko er det ikke gazelle som er trendy. Adidas Tokyo er en av modellene som trender mest denne våren/sommeren og som er veldig behagelige.

Adidas teakwando og Adidas teakwando mei ballet er også trendy, personlig finner jeg teakwando modelle ubehagelige så anbefaler ikke de.

Puma speedcat modellen er også tilbake og trender. Og Adidas samba var fjorårets store helt, jeg liker de fortsatt.

Den SL 72 modellen er litt trendy men størrelsene er ganske off så anbefaler ikke dem.

Ballett sneaker generelt er året sommer/vår sko er trend. Har selv bare prøvd Adidas teakwando varianten selv og syntes de var veldig stive så ble retur for min del. Det merket bella hadid har tror jeg er blandt de mest trendy denne sesongen. Husker ikke hvilke balletsneakers hun hadde. Google vet garantert.

Boxer sko er også på vei til å bli trendy igjen.

Anonymkode: ae384...3b4

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Adidas campus. 

Anonymkode: a7e29...0eb

AnonymBruker
Skrevet

Her er hvite airforce ut nå, og Veja veldig populært.

Anonymkode: 24968...f15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her er hvite airforce ut nå, og Veja veldig populært.

Må legge til. 

De adidasskoene (Tokyo og gaselle) er trendy blandt mødrene, men absolutt ikke trendy blandt ungdommen her. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Veja

Anonymkode: b4dba...1e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 14.47):

Skal kjøpe gave, og tenkte kanskje sko kunne være noe. Noen som vet noe om hva som er in nå til jenter som nærmer seg tenårene? Eller finnes det eventuelt noen "it-plagg" som potensielt kunne falt i smak? 

Hvite Nike Air Force,  Adidas Campus, Diemme!

Anonymkode: d5bc8...d07

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Disse var in for to år siden her jeg bor, har fått inntrykk av at de er ut her nå.

Anonymkode: 968de...d5a

De er ut her også. 

Anonymkode: 48126...fd8

Skrevet

Adidas Campus er svært in her, til min store fortvilelse. Jeg har hatt mine i sju år, men nå ser jeg ut som en wannabe-tenåring!

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
skruf skrev (På 1.6.2025 den 15.32):

Rødme, rødme, jeg endte opp med å bestille disse til meg selv ...

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min 12-åring har også Adidas Campus.

Anonymkode: 2bec0...d37

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle tips! Det er ikke så lett å henge med på hva som er inn og ut, skjønner jeg, men jeg har inntrykk av at det ikke er så veldig viktig å ha akkurat det riktige enda i hennes omgangskrets og alder, så jeg tok sjansen på et par Gazelle i hennes veldig knalle yndlingsfarge. Krysser fingrene, og håper at hun tør å være ærlig om hun ikke liker dem, slik at vi kan bytte.

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...