AnonymBruker Skrevet 1. juni #81 Skrevet 1. juni Jobber man deltid og får mulighet til ekstravakter må man kanskje takke ja av hensyn til økonomi. Dessuten koster jo utdrikningslag. Det er ikke alltid lett å bytte. Jobber man på sykehus har feks allerede noen startet ferie nå og det kan være manko på folk. Kan også hende de har sagt nei fordi de ikke liker det som skal foregå eller det er for dyrt (feks en som absolutt ville ha stripper i en annen tråd her). Vil ikke si 2mnd er mye tid. Jobber selv helger, har barn og foreldre/svigers kan av ulike grunner ikke passe. Mannen jobber av og til når jeg har frihelger. Anonymkode: 877c2...898 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #82 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jobber man deltid og får mulighet til ekstravakter må man kanskje takke ja av hensyn til økonomi. Dessuten koster jo utdrikningslag. Det er ikke alltid lett å bytte. Jobber man på sykehus har feks allerede noen startet ferie nå og det kan være manko på folk. Kan også hende de har sagt nei fordi de ikke liker det som skal foregå eller det er for dyrt (feks en som absolutt ville ha stripper i en annen tråd her). Vil ikke si 2mnd er mye tid. Jobber selv helger, har barn og foreldre/svigers kan av ulike grunner ikke passe. Mannen jobber av og til når jeg har frihelger. Anonymkode: 877c2...898 Dette er garantert 100% fritt for stripping Anonymkode: e1bdd...594
AnonymBruker Skrevet 1. juni #83 Skrevet 1. juni Hadde jeg vært deg hadde jeg forlangt å få vite hva dette kommer til å koste vennene dine, ikke hva dere skal men jeg hadde villet vite summen når det er sånn at så mange har meldt avbud! Men samtidig skjønner jeg de som har meldt avbud, og det uavhengig av hvem bruden er, utdrikningslag er bare teit og stort sett bortkastede penger. Og så er det jo også idiotisk å legge noe sånt til en langhelg! Anonymkode: 7b2d6...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #84 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men er utdrikningslag virkelig noe folk gleder seg til? Er det ikke litt som babyshower? Veldig amerikansk og noe man gjør senest i tidlig 20 årene (jeg vet ikke hvor gammel TS og vennene er) Anonymkode: b7c37...bf9 Jeg gledet meg sist jeg var i utdrikningslag, men det var ikke snakk om sørpefylla og utdriting. Vi var 10 kvinner i alderen 37-45, startet dagen med lunsj og bobler på en av favorittstedene til bruden, så hadde vi en aktivitet som ikke krevde hverken fysiske anstrengelser eller stor risiko, detter var det et glass vin på en annen favorittplass. Så dro vi hjem til en i gjengen, der hadde vi bestilt catering og handlet inn drikke på forhånd. Hadde en lek der alle skulle ta med noe som minte dem om bruden, og hun skulle tippe hvem det var fra, ble en utrolig fin kveld med masse gode historier og litt mimring. Veldig fin dag for alle som var med, jeg ville ikke prioritert ekstravakt. Anonymkode: 7b574...9c1 7
Noodlepoodle81 Skrevet 1. juni #85 Skrevet 1. juni Tenker at det handler ikke om utdrikningslaget! Men TS skal gifte seg! Antar det er første gang også kanskje? De er en venninne gjeng, som har angivelig vært venner lenge… TS kjenner denne gjengen godt, de har også angivelig fått beskjed for 2 måneder siden.. Jeg liker ikke sånne ting selv, når det gjelder meg.. Jeg ønsker ikke noe fokus på meg på bursdagen min en gang, MEN…. OM venninnenen min skulle arrangert noe overraskelses greier for meg, og jeg hadde funnet ut at INGEN kom, så hadde jeg også blitt skikkelig lei meg!! Jeg elsker alt av feiringer og samlinger og alt, når det gjelder andre da.. Så blir litt som TS sier kanskje, denne venninne gjengen kjenner hun godt, og angivelig så VET de at dette er noe som ville såret henne, om de ikke kom.. Men, som jeg har nevnt her i en tidligere kommentar, det kan være at det er bare noe de sier, og at de er lykkelig uvitende om at TS vet noe! Kanskje de til og med tror at ved å si de skal jobbe så tenker de at det er best at de later som ingenting.. Men vi vet ikke.. Jeg vet bare at om min venninne hadde prøvd seg på å arrangere noe som helst for meg, når hun vet jeg HATER sånt, når det gjelder meg, og i tillegg funnet ut at ingen av mine nærmeste venner ikke ville prioritert det hadde jeg blitt så skuffet!!! Selvom jeg i utgangspunktet ikke hadde ønsket noe feiring i det hele tatt! Dette handler altså om å stille opp for en nær venninne, de er også voksne mennesker som jeg har forstått, og det virker ikke som dette er noe dyre greier… Og det virker ganske usannsynlig at 6 voksne damer tilfeldigvis må avlyse ett arrangement de har vist om lenge for en GOD VENNINNE!! Altså, hvis dette er gode venninner og de kjenner hverandre godt, så hadde ikke TS reagert på at noen av de meldte avbud og hun viste de synes det var skikkelig teit… Altså, det går jo begge veier, om TS viste at venninnene synes slikt var harry eller ikke var interessert i slikt, eller hun viste at de var vanskelig for dem med fri osv, osv, så hadde hun jo ikke reagert tenker jeg… Men.. Som sagt… Vanskelig å vite🤷♀️ 3
BobbySocks Skrevet 1. juni #86 Skrevet 1. juni Men hvordan har du fått denne infoen og hvilken info har du fått? Det synes jeg er avgjørende. Hva er de invitert til? Takket de ja til jobb før eller etter invitasjonen? 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #87 Skrevet 1. juni Et utdrikningslag skal vel være en overraskelse, så hvordan vet du om det egentlig? Anonymkode: 61b35...1e2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #88 Skrevet 1. juni Neste helg er pinsehelgen, så merkelig dato å legge et utdrikkningslag uansett. Langhelg og mange har ofte planer med familie og venner, uten at de ønsker bruke det på noe så fjollete som utdrikningslag. Anonymkode: 9e583...9cb 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #89 Skrevet 1. juni Noodlepoodle81 skrev (5 minutter siden): Tenker at det handler ikke om utdrikningslaget! Men TS skal gifte seg! Antar det er første gang også kanskje? De er en venninne gjeng, som har angivelig vært venner lenge… TS kjenner denne gjengen godt, de har også angivelig fått beskjed for 2 måneder siden.. Jeg liker ikke sånne ting selv, når det gjelder meg.. Jeg ønsker ikke noe fokus på meg på bursdagen min en gang, MEN…. OM venninnenen min skulle arrangert noe overraskelses greier for meg, og jeg hadde funnet ut at INGEN kom, så hadde jeg også blitt skikkelig lei meg!! Jeg elsker alt av feiringer og samlinger og alt, når det gjelder andre da.. Så blir litt som TS sier kanskje, denne venninne gjengen kjenner hun godt, og angivelig så VET de at dette er noe som ville såret henne, om de ikke kom.. Men, som jeg har nevnt her i en tidligere kommentar, det kan være at det er bare noe de sier, og at de er lykkelig uvitende om at TS vet noe! Kanskje de til og med tror at ved å si de skal jobbe så tenker de at det er best at de later som ingenting.. Men vi vet ikke.. Jeg vet bare at om min venninne hadde prøvd seg på å arrangere noe som helst for meg, når hun vet jeg HATER sånt, når det gjelder meg, og i tillegg funnet ut at ingen av mine nærmeste venner ikke ville prioritert det hadde jeg blitt så skuffet!!! Selvom jeg i utgangspunktet ikke hadde ønsket noe feiring i det hele tatt! Dette handler altså om å stille opp for en nær venninne, de er også voksne mennesker som jeg har forstått, og det virker ikke som dette er noe dyre greier… Og det virker ganske usannsynlig at 6 voksne damer tilfeldigvis må avlyse ett arrangement de har vist om lenge for en GOD VENNINNE!! Altså, hvis dette er gode venninner og de kjenner hverandre godt, så hadde ikke TS reagert på at noen av de meldte avbud og hun viste de synes det var skikkelig teit… Altså, det går jo begge veier, om TS viste at venninnene synes slikt var harry eller ikke var interessert i slikt, eller hun viste at de var vanskelig for dem med fri osv, osv, så hadde hun jo ikke reagert tenker jeg… Men.. Som sagt… Vanskelig å vite🤷♀️ Sånn kjennes det ut. At de ikke prioritere meg, selv om jeg trodde vi var gode venner. Jeg forstår at livet skjer, og jobb og penger og langhelg og alt, men realiteten er at jeg har blitt valgt bort, og det er vondt, uavhengig av grunn Anonymkode: e1bdd...594 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #90 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sånn kjennes det ut. At de ikke prioritere meg, selv om jeg trodde vi var gode venner. Jeg forstår at livet skjer, og jobb og penger og langhelg og alt, men realiteten er at jeg har blitt valgt bort, og det er vondt, uavhengig av grunn Anonymkode: e1bdd...594 Klart du er lei deg, jeg håper du blir gledelig overrasket Anonymkode: 61b35...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #91 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klart du er lei deg, jeg håper du blir gledelig overrasket Anonymkode: 61b35...1e2 Spurte forlover nå om det stemmer at de ikke kommer. Fikk bekreftet at ja, det stemmer. Så blir nok ikke overrasket Anonymkode: e1bdd...594
AnonymBruker Skrevet 1. juni #92 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Spurte forlover nå om det stemmer at de ikke kommer. Fikk bekreftet at ja, det stemmer. Så blir nok ikke overrasket Anonymkode: e1bdd...594 Kan du ikke si til henne at du ønsker å avlyse? Anonymkode: 3e49a...e79
AnonymBruker Skrevet 1. juni #93 Skrevet 1. juni Forloveren din må jo være evneveik som legger utdrikningslaget til pinsehelgen. I sånne helger har gjerne folk planer; reise bort, jobbe ekstra fordi det er godt betalt på røde dager, ikke kunne ta fri fordi andre har tatt ferie i forb med helligdager, alle mulige arrangementer. Dessuten, hvem gidder å prioritere et utdrikningslag? Mange synes sånne er kjedelige. Og de er en utgift. Selv vil jeg heller ha vanlig helg med familien enn å kaste bort en hel dag eller to på dette tullet. Når jeg møter venner ellers er det kun for noen timer, med mindre vi er på hyttetur eller ferie. Å fjase rundt i halvfylla en hel dag er ikke en prioritet. Foretrekker å møte venner til gode samtaler, det er ikke opplegget når brudens venner er rasket sammen fra fjern og nær. Anonymkode: 7fecf...144 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #94 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Spurte forlover nå om det stemmer at de ikke kommer. Fikk bekreftet at ja, det stemmer. Så blir nok ikke overrasket Anonymkode: e1bdd...594 Da spør du henne om hvor mye det koster også, for det er også,en vesentlig del. Er det veldig dyrt skjønner jeg at folk takker nei. Anonymkode: 7b2d6...bd2 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #95 Skrevet 1. juni TS og alle andre bridezillaer; hvorfor forventer dere at andre skal delta i sirkuset deres? Bryllupet er liksom ikke nok, i tillegg skal det være utdrikningslag. Og når dere får babyer skal det jaggu feieres, med babyshower, FØR babyen har kommet. Og så liker dere gjerne å feire bursdagen deres også. Ser dere ikke hvor jævlig mye penger dere forventer at folk skal bruke på dere?? Kan dere ikke til helvete roe ned, gifte dere kun med de aller nærmeste til stede og drite i utdrikningslag, babyshower og bursdager? Oppføre dere bittelitt voksent og litt mindre selvsentrert? Anonymkode: 7fecf...144 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni #96 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS og alle andre bridezillaer; hvorfor forventer dere at andre skal delta i sirkuset deres? Bryllupet er liksom ikke nok, i tillegg skal det være utdrikningslag. Og når dere får babyer skal det jaggu feieres, med babyshower, FØR babyen har kommet. Og så liker dere gjerne å feire bursdagen deres også. Ser dere ikke hvor jævlig mye penger dere forventer at folk skal bruke på dere?? Kan dere ikke til helvete roe ned, gifte dere kun med de aller nærmeste til stede og drite i utdrikningslag, babyshower og bursdager? Oppføre dere bittelitt voksent og litt mindre selvsentrert? Anonymkode: 7fecf...144 Det er forlover som ordner med utdrikningslag, det er venninner som ordner babyshower, det er ikke brud eller kommende mamma som har skyld i dette. Begge deler er som regel en overraskelse. Anonymkode: 61b35...1e2 1
Daria Skrevet 1. juni #97 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn kjennes det ut. At de ikke prioritere meg, selv om jeg trodde vi var gode venner. Jeg forstår at livet skjer, og jobb og penger og langhelg og alt, men realiteten er at jeg har blitt valgt bort, og det er vondt, uavhengig av grunn Anonymkode: e1bdd...594 Men et valg er ikke alltid reelt - det er ikke gitt at man kan velge fritt helt etter eget hjerte og lyst og prioritere det man kanskje helst vil. De fleste voksne mennesker har flere hensyn å ta, både til plikter og til andre mennesker. Jeg har, som de fleste andre, måttet velge bort ting jeg veldig gjerne ville, fordi det var nødvendig/riktig å prioritere andre ting. Det sier ingenting om mitt forhold til eller følelser for de(n) jeg ikke kunne velge. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #98 Skrevet 1. juni Men det er da ingen som legger et utdrikningslag til pinsehelgen!? Alt er stengt i 3 dager og mange reiser bort. Jobber man i helsevesenet kan du glemme å få fri. Dette var jo bare snålt... troll? Anonymkode: cdbea...9b8 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #99 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er forlover som ordner med utdrikningslag, det er venninner som ordner babyshower, det er ikke brud eller kommende mamma som har skyld i dette. Begge deler er som regel en overraskelse. Anonymkode: 61b35...1e2 Det er lov å si at man ikke vil ha. Anonymkode: 7fecf...144
AnonymBruker Skrevet 1. juni #100 Skrevet 1. juni Jeg forstår at det føles vondt, samtidig vil jeg minne deg på at følelser ikke er sannhet. At du føler deg uviktig, betyr ikke at det er en objektiv sannhet. Mennesker har ulike prioriteringer, forståelser, ønsker, behov og indre sår. Du kan ikke endre andre, men du kan ta kontrollen over ditt eget følelsesmønster. Denne situasjonen skinner lys på et indre sår som du bærer på, om å ikke bli valgt/ikke føle seg bra nok/føle seg uviktig. Dette er et veldig vanlig sår som svært mange av oss har, eller har hatt! Du kan velge å se på dette som en mulighet til å få jobbet med dette, som er noe som garantert holder deg tilbake på ulike måter i livet. Du vil føle disse følelsene igjeb, i andre situasjoner senere, hvis ikke du jobber deg gjennom kjernen av såret, og bygger en trygg selvfølelse som du står stødig i - uansett hva andre gjør eller ikke gjør. Anonymkode: 34853...aab 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå