K.B. Skrevet 1. juni #61 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kan du godt få lov til å ikke fatte:) Er egentlig ikke selve utdrikningslaget det dreier seg om, men det å ikke bli valgt Anonymkode: e1bdd...594 Eller at de som blir forespurt føler at dette har så til de grader gått ut på dato at de ikke gidder å være med på det.. kanskje tonen hadde vært en helt annen om det hadde vært å spise en middag, gå på en konsert eller lignende mer siviliserte aktiviteter.. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #62 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det pinsehelgen? Anonymkode: b6a47...6cb Ja, det er det Anonymkode: e1bdd...594
AnonymBruker Skrevet 1. juni #63 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ser den. Dette er snakk om mennesker som både bytter bort vakter og skaffer barnevakt for slike ting. Men ikke i denne sammenheng. Det gjør meg lei meg. Og jeg føler meg uviktig Anonymkode: e1bdd...594 Jeg hadde prioritert å komme i bryllupet. Og det er jo det viktigste. Anonymkode: b3f14...767 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #64 Skrevet 1. juni K.B. skrev (1 minutt siden): Eller at de som blir forespurt føler at dette har så til de grader gått ut på dato at de ikke gidder å være med på det.. kanskje tonen hadde vært en helt annen om det hadde vært å spise en middag, gå på en konsert eller lignende mer siviliserte aktiviteter.. Kanskje. Men det er saken her. Anonymkode: e1bdd...594
AnonymBruker Skrevet 1. juni #65 Skrevet 1. juni Her kommer jobb foran utdrikningslag. Sånn er livet. Anonymkode: 946ed...247 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #66 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde prioritert å komme i bryllupet. Og det er jo det viktigste. Anonymkode: b3f14...767 Ja, det er jeg enig med. Der kommer alle invterte Anonymkode: e1bdd...594 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #67 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her kommer jobb foran utdrikningslag. Sånn er livet. Anonymkode: 946ed...247 Ja. Sånn er livet. Og jeg blir lei meg for hvordan livet er noen ganger. Flere ting kan være sant på samme tid Anonymkode: e1bdd...594 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #68 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er det jo helt tullete å uttale seg som om du sitter på fasiten for alle andre. Anonymkode: bb582...429 Men er utdrikningslag virkelig noe folk gleder seg til? Er det ikke litt som babyshower? Veldig amerikansk og noe man gjør senest i tidlig 20 årene (jeg vet ikke hvor gammel TS og vennene er) Anonymkode: b7c37...bf9 1 4
NiceOrNothing Skrevet 1. juni #69 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det kan du godt få lov til å ikke fatte:) Er egentlig ikke selve utdrikningslaget det dreier seg om, men det å ikke bli valgt Anonymkode: e1bdd...594 Hvis dette gjelder travle småbarnsmødre med liten tid og knapp økonomi , må du snu fokuset ditt . Deres egne liv vil alltid komme foran ditt . Det handler ikke om at du ikke er viktig . Men at de allerede henger i tid og penge-stroppen, å da er festing det første som ryker . 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #70 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er utdrikningslag virkelig noe folk gleder seg til? Er det ikke litt som babyshower? Veldig amerikansk og noe man gjør senest i tidlig 20 årene (jeg vet ikke hvor gammel TS og vennene er) Anonymkode: b7c37...bf9 Vi er fra 35-45. Mer "bading og vin" enn "tiara og sørpefyll". Kall det en fest om du vil. Anonymkode: e1bdd...594 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #71 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men er utdrikningslag virkelig noe folk gleder seg til? Er det ikke litt som babyshower? Veldig amerikansk og noe man gjør senest i tidlig 20 årene (jeg vet ikke hvor gammel TS og vennene er) Anonymkode: b7c37...bf9 Utdrikningslag er noe de aller fleste har en gang i livet, selvfølgelig så stiller man opp hvis man har mulighet og det er en god venn. Anonymkode: bb582...429 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni #72 Skrevet 1. juni NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Hvis dette gjelder travle småbarnsmødre med liten tid og knapp økonomi , må du snu fokuset ditt . Deres egne liv vil alltid komme foran ditt . Det handler ikke om at du ikke er viktig . Men at de allerede henger i tid og penge-stroppen, å da er festing det første som ryker . Noen er der. Ikke alle. Vet de rydder unna til annet liknende, så blir sår for at de ikke rydder unna for meg Anonymkode: e1bdd...594 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #73 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi er fra 35-45. Mer "bading og vin" enn "tiara og sørpefyll". Kall det en fest om du vil. Anonymkode: e1bdd...594 Litt eldre enn meg og mine venner da. Men du kjenner de best, hvorfor blir det ikke prioritert? Jobb må faktisk komme før, synes jeg. Anonymkode: b7c37...bf9
NiceOrNothing Skrevet 1. juni #74 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Da kjenner de meg i såfall dårlig. Min første reaksjon er å tro at jeg er verdiløs, så det hadde vært en ond spøk i såfall Anonymkode: e1bdd...594 Men hvorfor vet du alt dette? Skal ikke et utdrikningslag være en overaskelse og totalt hemmelig for bruden? 3
NiceOrNothing Skrevet 1. juni #75 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen er der. Ikke alle. Vet de rydder unna til annet liknende, så blir sår for at de ikke rydder unna for meg Anonymkode: e1bdd...594 Kanskje de ikke er så nære venner som du tror ? Evnt at noe koster / foregår som de ikke ønsker / har råd til . Hadde bare avlyst å tatt med den ene som kunne på noe super -hyggelig . Alt er jo i utgangspunkt feil her likevel , at du vet om det, pluss at du også vet om de som ikke kommer . Her må dere redefinere en hyggelig aften å finne på noe nytt .
AnonymBruker Skrevet 1. juni #76 Skrevet 1. juni Var på utdrikningslag en gang. Aldri mer. Så mye penger kastet rett ut av vinduet. Å droppe vakt i pinsehelgen for så å måtte betale selv for noe hadde jeg aldri giddet. Flytt på datoen hvis du absolutt må ha utdrikningslag Anonymkode: 444a3...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #77 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er veldig sjelden at noen tar på seg en ekstravakter 2 mnd i forveien! Vakter legges inn i en turnus så bemanning er avklart forlengst. Ekstravakter skjer på kort varsel, og det er råttent å si ja når man faktisk skal i noens utdrikningslag. Anonymkode: f06ec...907 Det stemmer ikke her for her er det langvarig g kritisk mangel på folk. Jeg har tatt på meg ekstravakter i august feks. Det er heller ikke alle som har råd til å si nei til ekstravakter. Anonymkode: 173f5...8dd
AnonymBruker Skrevet 1. juni #78 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt eldre enn meg og mine venner da. Men du kjenner de best, hvorfor blir det ikke prioritert? Jobb må faktisk komme før, synes jeg. Anonymkode: b7c37...bf9 Litt usikker på hvorfor Anonymkode: e1bdd...594
AnonymBruker Skrevet 1. juni #79 Skrevet 1. juni Heller dobbeltvakt på sykehjemmet, enn å kaste bort tid og penger på utdrikningslag. Pest kontra kolera Antgligvis det andre tenker også Anonymkode: 2c5bb...e60 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #80 Skrevet 1. juni Jeg tenker at da får du sikkert en veldig koselig dag sammen med forloveren din. Man må gjøre det beste ut av situasjonen slik den er.. Her er det få som kan komme i utdrikningslaget, da må man ta det derifra.. Forloveren vil jo ordne for deg, så får du satse på at dere to kan kose dere med litt spa, sjampanje og god mat. Anonymkode: 45916...718 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå