Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått nyss i at det arrangeres utdrikningslag for meg kommende helg og at kun en av de syv inviterte kan komme. Alle de andre har planer, planer som kan flyttes på men som ikke flyttes på. Jeg er så lei meg. Dette er folk jeg har hatt i livet mitt i mange år, og som jeg hadde flyttet på ting for. Hva gjør jeg nå? Skammer meg, og føler meg så kjip. 

Anonymkode: e1bdd...594

• Hjerte 26
AnonymBruker
Skrevet

Mulig de har fått for kort varsel eller noe. Men 2 stk på fest kan jo bli knakende gøy det også.

Anonymkode: 173f5...8dd

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kort varsel, eller dyrt utdrikningslag? Eller noe som går over flere dager?

Anonymkode: 45916...718

• Liker 22
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har fått nyss i at det arrangeres utdrikningslag for meg kommende helg og at kun en av de syv inviterte kan komme. Alle de andre har planer, planer som kan flyttes på men som ikke flyttes på. Jeg er så lei meg. Dette er folk jeg har hatt i livet mitt i mange år, og som jeg hadde flyttet på ting for. Hva gjør jeg nå? Skammer meg, og føler meg så kjip. 

Hadde nok blitt like såret 💓 Kjip situasjon og da vet du jo også hvem vennene dine er på et vis. Du får gjøre det beste ut av det💓

Kan jo hende de har vært tankeløse og ganske lite empatiske vil jeg si. At de f.eks ville skape en negativt forventning slik at du får en positiv opplevelse når du ser at alle er der likevel. Helt drittkjip opplegg å gjøre det på denne måten mene.... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det å avlyse en avtale for å bli med på en annen, er ansett som svært ufint. Kanskje vennene dine hadde andre avtaler allerede, og rett og slett er dannet nok til at de ikke avlyser? 

Anonymkode: d0f7a...065

• Liker 17
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ca 2 mnd varsel. Flere som ikke kommer har tatt på seg ekstravakter den dagen, i stedet for å komme. Kan ikke annet enn å tenke at jeg ikke er så viktig for dem. Er ufattelig lei meg. 

• Liker 2
  • Hjerte 29
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mulig de har fått for kort varsel eller noe. Men 2 stk på fest kan jo bli knakende gøy det også.

Anonymkode: 173f5...8dd

2 stykk på et utdrikningslag er litt som å onanere med en agurk og bruke spytt som glidekrem. 

Anonymkode: 23ee5...99f

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Da bør forlover finne en annen dato.

Anonymkode: 388e6...417

• Liker 16
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

2 stykk på et utdrikningslag er litt som å onanere med en agurk og bruke spytt som glidekrem. 

Anonymkode: 23ee5...99f

:skratte:

Anonymkode: 2e92b...fd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De lurer deg bare 

Anonymkode: b4f3c...729

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ca 2 mnd varsel. Flere som ikke kommer har tatt på seg ekstravakter den dagen, i stedet for å komme. Kan ikke annet enn å tenke at jeg ikke er så viktig for dem. Er ufattelig lei meg. 

Hadde jeg vært forlover hadde jeg funnet ny tid og i alle fall aldri gitt videre denne informasjonen til deg. Kan godt være det er mer info her som du ikke har fått vite (fikk de faktisk 2 mnd beskjed, var det store kostnader involvert osv). 

Anonymkode: 08660...14d

• Liker 10
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

De lurer deg bare 

Anonymkode: b4f3c...729

Nei. De gjør ikke det. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis det er ekstravakter på sykehus eller liknende, kan det være vanskelig å melde avbud. I hvertfall på sykehuset hvor jeg jobber, er det vanskelig å bemanne mai og pinsehelg. Hvis noen av ekstravakter her hadde trukket seg nå, hadde vi hatt et sinnsykt problem og måttet beordre folk på jobb. 

Anonymkode: 2f7a8...621

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig leit å høre. Da bør utdrikningslaget avlyses. Var det vestlige dyrt  eller gav deg folk velsig lang reisevei? Går det an med noe som er mye mer lavterskel, f eks lunsj på en lørdag? 

Anonymkode: f06ec...907

• Liker 5
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så utrolig leit å høre. Da bør utdrikningslaget avlyses. Var det vestlige dyrt  eller gav deg folk velsig lang reisevei? Går det an med noe som er mye mer lavterskel, f eks lunsj på en lørdag? 

Var det veldig * dyrt veldig * lang reisevei

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Blir ikke det pinsehelgen? røde dager, godt betalt og ikke så lett å få forandret uten konsekvenser som beordring for de andre på avdelingen.

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet

Hvordan har du så oversikt at du ikke bare vet hva alle skal, men også hvorvidt planene deres kunne vært endret/flyttet uten problemer hvis de ville? Her har jo forlover gjort en dårlig jobb med planlegging og kommunikasjon - med såpass så inviterte burde man klare å bli enige om en dag hvor flest mulig kan. To måneders varsel er ikke all verden, særlig ikke når det er snakk om pinsehelgen. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle bor sammen sted som meg. Vet ikke hva det koster, men kan ikke tenke meg all verden. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dersom du ikke er en veldig sosial person med masse venner, så er vel heller ikke et utdrikningslag noe som MÅ på plass. Mener å huske at vi var 6 stk i litt utdrikningslag. Helt ok, men jeg syntes stort sett det bare var kleint og flaut da jeg måtte gå rundt i Oslo i teit ballerinadrakt fra Ebay og selge egg, måtte gjøre masse andre ting for å bli "driti ut", måtte synge karaoke osv. Ville mye heller bare hatt en koselig lunsj med gode venner. 

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...