AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Jeg har i 3 år nå hatt et slags forhold med en mann som jeg må komme meg vekk fra, for nå er jeg så langt nede og helt utslitt at det må skje nå. Vi er begge i 30-årene om det har noe betydning. Dette er en mann jeg har hatt mine beste og verste opplevelser med. Vi matcher helt vannvittig bra på det seksuelle, aldri opplevd i nærheten av så bra sex. Vi har en kjemi som har overgått alt jeg har opplevd før. Jeg elsker at jeg kan være 100% meg selv med han. Jeg har litt demoner på innsiden(tankekjør, sjalusi, litt tanker om hva som er vitsen med livet, ikke suicidal, men litt tanker om at livet ikke er helt som jeg forventet at det skulle være) Han har vært helt topp og dele disse tankene med og han er en fin sparringspartner å prate om alt mulig rart med. Vi har begge litt drøye tanker. Men... Han er så toxic som du kan få det og han har rett og slett knekt meg opptil flere ganger for deretter og klare å komme seg tilbake til livet mitt. Det er akkurat som at jeg har blitt helt avhengig av han. Avhengig av berg og dalbanen og alt det spennende som følger med han. Det å leve litt på kanten(ikke noe kriminelt) og utenfor det vanlige A4 livet var så deilig. Uten å gå inn på hvor toxic han er så kan jeg bare si at det er av verste sort. Jeg har slitt med at jeg synes livet gir så lite og det er generelt veldig kjedelig, og han har definitivt gjort det mer spennende. Jeg prøvde å date litt når vi hadde pause en stund, men det er null interesse og jeg synes alle ble så kjedelig. Det var ikke noe passion og jeg tenkte bare på han. Så til poenget. Hvordan i alle dager skal jeg komme meg vekk fra han for godt? Jeg har prøvd mange ganger, men jeg får det ikke til. Og den følelsen av at alle andre blir så kjedelige. Er det bare sånn det er? Vil den følelsen av at jeg trenger berg og dalbane og spenning forsvinne? Jeg vil jo egentlig ikke det. Finnes det menn som kan være spennende uten at de er toxic? Anonymkode: 07d06...e66 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Du er avhengig. Det betyr at å frakoble fra ham er tøffere enn du har vært forberedt på. Hjernen kan reagere på slike brudd med å sende smertesignaler, så det gjør faktisk vondt. Du er avhengig av kicket det gir å være med en slik person. Det som er bra er at du er bevisst på alt dette. Da bør det være lettere for deg å akseptere hjelp. Du må kutte han tvert. Bort med bilder. Kutt på sosiale medier. Dra vekk. Bo hos en venn eller familie slik at det ikke er lett å ta kontakt igjen. Skaff deg en sponsor å snakke med når trangen til å gjenoppta melder seg. Du bør nok ha en psykolog på saken. Både for å hjelpe deg med selve fraskillelsen men også med adrenalin avhengigheten. Dette klarer du ❤️ Anonymkode: cb096...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Man tar frem selvrespekten og går, så ser man seg aldri tilbake, så bestiller man time hos psykolog som det er tydelig at du trenger. Anonymkode: 56ab6...9eb 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå