Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble vervet til appen attapol gjennom Snapchat. En app om å svare på spørreundersøkelse emir betaling. Er dette fake eller tjener man penger? Er redd for å bli lurt haha

Anonymkode: 76dbb...b96

AnonymBruker
Skrevet

Den er legit den. 

Anonymkode: beb6e...10e

AnonymBruker
Skrevet

Den er legit ja. Jeg fikk veldig dårlig betalte undersøkelser i starten, men bedre nå. Kan også tjene på å verve andre 😊

Anonymkode: 61dd7...900

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Den er legit ja. Jeg fikk veldig dårlig betalte undersøkelser i starten, men bedre nå. Kan også tjene på å verve andre 😊

Håper ikke du driver og maser på venner og bekjente, sånne folk er de stusseligste jeg vet om og oppførselen er frekk som faen.

Anonymkode: 536ab...244

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den er greit på den måten at du får pengene rett på konto, i stedet for å ta ut gavekort. Minuset var at jeg noen ganger ikke ble godkjent for undersøkelser, etter å ha brukt et par minutter på innledende spørsmål. Så jeg foretrekker andre som Yougov eller Norstat. Men Attapoll er absolutt godkjent. 

Anonymkode: c8f8e...f5e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Håper ikke du driver og maser på venner og bekjente, sånne folk er de stusseligste jeg vet om og oppførselen er frekk som faen.

Anonymkode: 536ab...244

I alle dager da.. 😅 nei, har ikke nevnt den appen til en eneste venn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ble vervet til appen attapol gjennom Snapchat. En app om å svare på spørreundersøkelse emir betaling. Er dette fake eller tjener man penger? Er redd for å bli lurt haha

Anonymkode: 76dbb...b96

Den er legit den, og er verken verre eller bedre enn andre apper/plattformer for betalte spørreundersøkelser. En fordel er at man får betalt i penger (for eks til Paypal), og ikke i gavekort. Ellers er det som flere er inne på her, ofte man ikke kvalifiserer for undersøkelser, og noen ganger etter å ha svart på irriterende mange innledningsspørsmål. Sånn er det bare, og det er vel mer undersøkelsenes feil enn plattformenes feil egentlig.
Inntjeningspotensialet på betalte undersøkelser er ikke kjempestort. Jeg har gjort det til en liten hobby (startet under pandemien), og min erfaring er at man kan oppnå en 500-600 kroner i måneden. (Fra Attapoll alene fikk jeg utbetalt litt over 200kr forrige måned.) Men kan være at andre er i en mer attraktiv demografi og kan oppnå bedre resultater. Og så er det sånn at det er de samme undersøkelsene som går igjen på flere plattformer/apper, sånn at det er ingen vits å bruke for mange forskjellige plattformer heller. Jeg tenker at en 3-4 forskjellige er optimalt for å få "full dekning" og ikke gå glipp av noe.

Anonymkode: e7fad...c7c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Den er legit den, og er verken verre eller bedre enn andre apper/plattformer for betalte spørreundersøkelser. En fordel er at man får betalt i penger (for eks til Paypal), og ikke i gavekort. Ellers er det som flere er inne på her, ofte man ikke kvalifiserer for undersøkelser, og noen ganger etter å ha svart på irriterende mange innledningsspørsmål. Sånn er det bare, og det er vel mer undersøkelsenes feil enn plattformenes feil egentlig.
Inntjeningspotensialet på betalte undersøkelser er ikke kjempestort. Jeg har gjort det til en liten hobby (startet under pandemien), og min erfaring er at man kan oppnå en 500-600 kroner i måneden. (Fra Attapoll alene fikk jeg utbetalt litt over 200kr forrige måned.) Men kan være at andre er i en mer attraktiv demografi og kan oppnå bedre resultater. Og så er det sånn at det er de samme undersøkelsene som går igjen på flere plattformer/apper, sånn at det er ingen vits å bruke for mange forskjellige plattformer heller. Jeg tenker at en 3-4 forskjellige er optimalt for å få "full dekning" og ikke gå glipp av noe.

Hvilke andre plattformer bruker du? 😊 jeg også tjener fort noen hundrelapper på attapoll, men hender jeg glemmer/ikke gidder i perioder.  Men det betaler som regel for noen strømmetjenester 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvilke andre plattformer bruker du? 😊 jeg også tjener fort noen hundrelapper på attapoll, men hender jeg glemmer/ikke gidder i perioder.  Men det betaler som regel for noen strømmetjenester 😄

Tja, nå må jeg faktisk tenke meg om, det er jo alltid noen plattformer som kommer til og noen som havner mer i bakgrunnen, eller droppes helt. Og som deg er jeg litt av og på i intensiteten både generelt og i forhold til enkeltplattformer.
To plattformer jeg bruker som synes å "leve sine egne separate liv" og har sine egne unike undersøkelser er Norstat og Yougov. Nedsiden er at de betaler i gavekort. Digitale gavekort på en hundrelapp her og en hundrelapp der blir fort liggende uten å bli brukt.
Når det gjelder plattformer i samme gate som Attapoll så har jeg brukt PrimeOpinion og HeyCash. Prime droppet jeg nå nylig, følte det i så stor grad var de samme undersøkelsene at det ikke var noen vits med alle tre. En plattform av samme type jeg har prøvd og ikke har så gode erfaringer med var MultiPoll. For det første var det veldig høy terskel for utbetaling (84 kr), AttaPoll har 35, Prime 20 og HeyCash 10. Og for det andre satt jeg med følelsen av at graden av diskvalifikasjoner var enda større der enn hos de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...