Gå til innhold

Regnbukse, ikke lange ben

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er dårlig utvalg i fysisk butikk her jeg bor, så derfor lurer jeg på om noen her kan anbefale en regnbukse som ikke er så veldig lang på bena. Helst så billig som mulig og helst uten fôring. Har ofte endt opp med å ha en diger "klump" med stoff rundt ankelen, og det ser veldig dumt ut.

Jeg er 165 cm høy (lav).

Anonymkode: 081e3...d18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er dårlig utvalg i fysisk butikk her jeg bor, så derfor lurer jeg på om noen her kan anbefale en regnbukse som ikke er så veldig lang på bena. Helst så billig som mulig og helst uten fôring. Har ofte endt opp med å ha en diger "klump" med stoff rundt ankelen, og det ser veldig dumt ut.

Jeg er 165 cm høy (lav).

Da får du klippe av beina. Billig? Hvor? Vet ikke. 

Anonymkode: ee706...41c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da får du klippe av beina. Billig? Hvor? Vet ikke. 

Buksebeina altså!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke lav. Jeg er skarve 5 cm høyere enn deg og blir sett på som høy. Har lange bein da. Kjøp regnbukse i barneavdelingen om det passer ellers. Str 164. 170 blir kanskje for langt. 

Anonymkode: d412a...d31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du er ikke lav. Jeg er skarve 5 cm høyere enn deg og blir sett på som høy. Har lange bein da. Kjøp regnbukse i barneavdelingen om det passer ellers. Str 164. 170 blir kanskje for langt. 

Takk, det var et veldig lurt tips! Jeg er en XS, noen ganger XXS, i klær, så de største barnestørrelsene bør passe meg bra.😊

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk, det var et veldig lurt tips! Jeg er en XS, noen ganger XXS, i klær, så de største barnestørrelsene bør passe meg bra.😊

Ts

Bare hyggelig 😊 jeg bruker også XS til vanlig og kan bruke barnestr i overdeler, men blir ofte for kort i beina i bukser. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke på at dette er et problem. Jeg er 2cm høyere enn deg og bruker L i størrelse for å få bukser over hoftene og syns det fleste da er passe i lengden. 

Anonymkode: 8b8c4...178

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 14.07):

Jeg er 165 cm høy (lav).

Veldig billig er det nok ikke, men Hoppin har veldig solid regntøy som de også leverer i kort utgave. Her er buksa:

https://www.hoppin.no/products/pu-regnbukse-robust-kort-svart-dame

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 20.15):

Jeg tror ikke på at dette er et problem. Jeg er 2cm høyere enn deg og bruker L i størrelse for å få bukser over hoftene og syns det fleste da er passe i lengden. 

Anonymkode: 8b8c4...178

Kanskje du har lenger bein da enn ts? Jeg har kort, er 168 og opplever også at regnbukse er for lange. 

Anonymkode: dfc24...f70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...