AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Dagsform, hvor kåt jeg er og eller hvis jeg holder eller ikke holder igjen utløsningen. Orgasmen blir dog betre ettersom jeg holderpå/holder igjen lengre 😅 Mann 40+ Anonymkode: ba597...0f5
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Jeg vet ikke selv, og det i seg selv tilsier at det ikke er noen veldig viktig årsak til det heller. Ser ikke noe klart mønster i det selv heller. Ofte ligger jeg relativt tett opp til grensen for «point of no return» underveis, og plutselig bikker jeg over. Anonymkode: 284a8...847 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Aner ikke. Altså 3 minutter tror jeg ikke har skjedd siden jeg var ganske ung og uerfaren. Men hva som avgjør om det tar kort tid, lang tid eller ikke kommer i det hele tatt, tror jeg er sammensatt. Har aldri fundert over det. Noen ganger er det som å skru av en bryter midt under samleie/BJ/runk osv. på ca et sekund så blir kåtheten borte og ereksjon med det. Da er det «umulig» for min del å skulle komme i gang igjen. Da er jeg bare ferdig og har lyst til å gjøre noe helt annet. Andre ganger skal det lite til så får jeg orgasme etter relativt kort tid under samleie. BJ osv blir annerledes for min del, da det ikke er noe jeg tenner på. Så erfaringene fra det er langt tilbake i tid da jeg var ung og mindre erfaren, fra før jeg var komfortabel med å si at jeg ikke ønsket å bli sugd. Anonymkode: f1ba7...c0e
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Kommer fort hvis det er lenge siden man hadde utløsning. Anonymkode: 8264b...6ec
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Alkohol. Dama blir finere, men betydelig nedsatt følsomhet i pikken. Anonymkode: 79e33...eed
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Alkohol. Dama blir finere, men betydelig nedsatt følsomhet i pikken. Anonymkode: 79e33...eed For meg er sexen definitivt mye bedre og lidenskapelig når jeg er edru. M49 Anonymkode: 21cd7...665
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni 2 timer?? Aldri opplevd. Ikke mer enn maks 20 min. Som regel mye kortere Anonymkode: 83a77...82d 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni Min mann har full kontroll på dette. Når jeg er fornøyd og ønsker at han skal komme kommer han. Anonymkode: 755ef...6a1
Even Tuell Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Dagsformen, hvor kåt jeg er, hvor lenge vi har fristet hverandre osv. Det vanlige. Det er også betydelig enklere å holde ut lengre om det er kort tid siden siste orgasme og utløsning. Det samme gjelder i perioder når vi har oftere sex. Jo oftere sex, jo enklere å holde ut lengre når vi har sex. Skulle nesten tro at sex avler sex 😉 Men det kommer også veldig an på intensiteten, særlig i starten. Om vi gønner på litt fra start er det vanskeligere å holde igjen, men om vi varierer intensiteten litt underveis er det enklere å holde igjen også de gangene vi kjører på. Litt vanskelig å forklare men om vi klarer å utsette litt, stoppe orgasme/utløsning første gangen den nærmer seg blir det mye enklere å holde på, både mer intenst og lengre. Må liksom konsentrere litt ekstra i starten for å komme inn i den "riktige løypa". Det er liksom en liten test når man nærmer seg eggen ... om jeg klarer det, blir belønningen mye lengre utholdenhet, med lengre sex og sannsynligvis bedre orgasme når den en gang kommer. 2 timer er mye lengre enn vi hadde giddet å holde på. Det samme med partner. For oss handler det om å få en god runde med samleie og så ønsker vi begge å få orgasme, få utløp for energien og så gjøre noe annet (eller ta en pause for å ta en runde til). Maraton-samleie er ikke noe for oss. Har aldri tatt tiden på selve samleie, men tenker 10-15 minutter er perfekt. Da rekker man både å nyte hverandre, bytte litt stillinger, kjenne litt på "eggen", men likevel komme til avslutningen. Mye bedre med to middels enn en lang (sa brura). 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Min mann har full kontroll på dette. Når jeg er fornøyd og ønsker at han skal komme kommer han. Anonymkode: 755ef...6a1 Wow! Må jo være tidenes drømmemann, alder? Anonymkode: 4fabc...f52
Fjellmannover190 Skrevet 2. juni #12 Skrevet 2. juni Jeg ser ikke noe tydelig mønster i dette, noen ganger er jeg bare mer følsom. Det kommer også an på hva slags stilling det er, og hvor kåt dama er(hun kan legge et litt ekstra press innvendig). Men stort sett så kan jeg få orgasme hos partner, også jobbe opp min egen orgasme eller time det med kjæresten sin. Skal jeg holde på 2 timer, så vil det være ganske stor variasjon på aktiviteten, intensiteten og det vil bli en blanding av oral og vaginal sex.
AnonymBruker Skrevet 2. juni #13 Skrevet 2. juni Den viktigste faktoren er hvor mye jeg gidder å stå på. Jeg kjemper mot orgasmen omtrent fra første sekund, og alt handler om å holde igjen. Anonymkode: e570f...25c
AnonymBruker Skrevet 2. juni #14 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Wow! Må jo være tidenes drømmemann, alder? Anonymkode: 4fabc...f52 Er ikke det vanlig? Min er også slik, han er 44 år. Elsker når han ber meg om å få komme fordi han holder på å sprekke. ❤️❤️❤️ Anonymkode: 07c02...62a
AnonymBruker Skrevet 2. juni #15 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke det vanlig? Min er også slik, han er 44 år. Elsker når han ber meg om å få komme fordi han holder på å sprekke. ❤️❤️❤️ Anonymkode: 07c02...62a Min også 🥰❤️ Anonymkode: 722e5...8ee
AnonymBruker Skrevet 2. juni #16 Skrevet 2. juni 3 min har vel aldri skjedd... Ellers så bruker jeg veldig lang tid på å komme om vi har sex om morgenen. Sex med kondom gjør at det tar mye lenger tid.. og ellers har aktivitetsnivået til dama en del og si.. Ei som er litt kjedelig og bare ligger der... da kan det ta ganske lang tid.... Anonymkode: 50a2f...324
Soft mann Skrevet 2. juni #17 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Den viktigste faktoren er hvor mye jeg gidder å stå på. Jeg kjemper mot orgasmen omtrent fra første sekund, og alt handler om å holde igjen. Anonymkode: e570f...25c Eg vet ikke hav som er er best eller verst. Men eg kommer nesten aldri med penetrering. Vanskelig når eg runker eller bruker vibrator og. Så eg tenker ikke så mye på min orgasme😅
AnonymBruker Skrevet 2. juni #18 Skrevet 2. juni Mann 39 i samboerskap med småbarn her. Dagsform har nok mye å si. Alkohol setter ned følelsen og øker utholdenheten. Med (for) høy promille har jeg opplevd å ikke klare å komme (men ereksjon har aldri vært noe problem). Er det lenge siden sex/utløsning, så kommer jeg ofte (men ikke alltid) litt lettere. Er jeg veldig kåt då kommer jeg naturlig nok lettere. En del ganger onkel klarer å stoppe utløsningen like før jeg kommer, så kan jeg holde veldig lenge etterpå uten å miste ereksjonen. Forrige samleie traff jeg på dette og da rundet vi av uten at jeg kom, fordi det var fornuftig med litt søvn også… Til de som sier at 2t er uaktuelt, så er jeg helt enig om det gjelder 2t penetrering. Det blir nok sårt etter hvert. Men som ung og lovende 18-19-åring hadde jeg og min daværende kjæreste sex ifra 23-04. Drikkepauser (husker vi hadde en halvannenliters flaske cola), stillingsbytter og mye oral (og litt anal), men det gikk tydeligvis å holde på så lenge som ung og full av hormoner. Ganske god fysisk form hadde jeg også, det tror jeg var nødvendig. Usikker på om jeg hadde orket/giddet det i dag 😅 Anonymkode: deeb8...3dc
AnonymBruker Skrevet 2. juni #19 Skrevet 2. juni Tenker med min sex partner, han kommer veldig fort. Men det har noe med at vi ikke treffes så ofte. Jeg er kjempe våt og han klar som et egg først når vi møtes igjen. Men andre gangen tar det litt lenger tid. ☺️☺️ Anonymkode: 394f2...09c
Even Tuell Skrevet 2. juni #20 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til de som sier at 2t er uaktuelt, så er jeg helt enig om det gjelder 2t penetrering. Det blir nok sårt etter hvert. Men som ung og lovende 18-19-åring hadde jeg og min daværende kjæreste sex ifra 23-04. Drikkepauser (husker vi hadde en halvannenliters flaske cola), stillingsbytter og mye oral (og litt anal), men det gikk tydeligvis å holde på så lenge som ung og full av hormoner. Ganske god fysisk form hadde jeg også, det tror jeg var nødvendig. Usikker på om jeg hadde orket/giddet det i dag 😅 Anonymkode: deeb8...3dc To timer uten å komme? Hørtes mer slitsom ut enn godt. Da jeg og vi var 18, 19 og 20 løste vi det heller med komme mange ganger. Puling, orgasme, pause, puling orgasme, pause. Kunne holde på i timesvis, men da med orgasmer og utløsninger innimellom. Om ikke pikken holdt seg stiv, så tok det ikke lange tiden før den ble det igjen. ... og sånn gikk en hel pakke kondomer på under en helg 😛 Kjekt å være ung og sprek. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå