AnonymBruker Skrevet 2. juni #21 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Til helgen kommer det nok noen god kupp i 50% disken, ettersom det er stengt fra lørdag ettermiddag, frem til tirsdag morgen. Jeg ville gått i butikken på lørdag, kanskje 2-3 timer før de stenger, og sjekket hva som ligger i holdbarhetsdisken. Etter himmelspretten fikk jeg kjøpt 8 ferske burgere og over 1kg svinefilet til totalt 190kr. Anonymkode: 8f60c...69c Der er du inne på noe smart. Men lørdag er kortdag i butikkene, de stenger vel klokken 16? Og mindre ansatte på jobb, så jeg tipper de rydder datovarene fredags ettermiddag, fordi de vil jo ha datovarene ut av butikken før de stenger lørdag. Men jeg kan jo ta feil, og dette kan jo og variere hos de ulike butikkene. Anonymkode: ac8ff...d2b 1
Eneri Skrevet 2. juni #22 Skrevet 2. juni I tillegg til god matøkonomi og bevisst matvarehandel, kan du tenke ha med matpakke til lunsj, velge gratis aktiviteter som å gå tur m evt niste hjemmefra, sjekke om det er gratis foredrag å delta på, at venner møtes hjemme/på gåtur istedetfor på kafe . Sjekk om du har pant hjemme, evt Trumfpoeng som kan overføres til bankkonto. Popcorn er billig snop hvis man "må" ha det. Vær kreativ selv med små rester. Mye kan gå i omelett feks; rester av pølser, kjøttpålegg, løk, paprika, tomat, kokte grønnsaker etter middagen osv. Det samme gjelder pai. 1
Million Skrevet 2. juni #23 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har ikke tenkt å bruke en krone denne uken. Får mat og dopapir på jobben. Anonymkode: 0ce89...3d6 Hva slags arbeidsgiver er det som forsyner sine ansatte med dopapir (av alle ting)? Mat kan jeg forstå, om de produserer og det blir ting til overs som ellers ville blitt kastet. Men dopapir? Jeg ble bare veldig nysgjerrig på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå