AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Har du vært med noen som finner føtter frastøtende og en turn off? Hva er det med det? Jeg har vært sammen med to slike og jeg har søte føtter. Klarer faktisk ikke det, elsker fot massasje og bli kilt på føttene. Anonymkode: 11e83...523 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Jeg synes føtter er ekkelt,mine inkludert. Anonymkode: 7bc44...abc
Stor pike Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni (endret) Mine føtter er fine. "French" pedicure og myke, velstelte. Kjæresten min har også pene, velstelte føtter med fine negler. Hadde en flørt en gang som hatet føtter. Ble mest en morsom greie mellom oss. Endret 7. juni av Stor pike 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Har bare møtt menn som har likt føtter og flere med fot fetisj Anonymkode: d56cb...b94
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Jeg elsker føtter, slikker de gjerne. Synes også kvinneføtter med sokker på er opphissende. Anonymkode: 82b29...aff
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Synes føtter er både søtt og sexy. Og enda mer sexy med hvite sportssokker på. Det er direkte hot. Sitter og ser på ei nå, som har to par hvite sokker på. Ytterste er hvite Nike, de under vet jeg ikke, men de gjør de ytterste mer posete. Kjempesexy. Anonymkode: c45ce...af0 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Føtter er djevelens verk. Synes det er ekkelt, heslig og så forbanna unødvendig. Hater mine egne føtter og tær, like mye som jeg hater andres. Anonymkode: ce9a2...b61
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Mannen min elsker føtter. Dvs føtter med nylonstrømper. Han elsker å kose med føttene mine når jeg har på nylonstrømper. Det synes jeg er helt ok. Elsker når han masserer, koser og kiler føttene mine. Da går jeg gjerne med tynne nylonstrømper. Anonymkode: df447...3af
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Eksen var sånn, hatet føtter, og kan ikke si jeg likte at hun synes jeg var ekkel. Når kjæresten høylytt sier æsj til deg, da er det noe som ikke stemmer 😅 Anonymkode: 7bbdc...2a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå